همکاری جهاددانشگاهی هرمزگان و سازمان نظام پرستاری افزایش می یابد

۰۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۷ کد : ۶۵۴۱۳ آموزش و کارآفرینی
همکاری‌های مشترک بین جهاددانشگاهی هرمزگان و نظام پرستاری استان در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی توسعه می‌یابد.
همکاری جهاددانشگاهی هرمزگان و سازمان نظام پرستاری افزایش می یابد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هرمزگان، روح الله سرانجام مسئول کمیته حقوقی، مصطفی سالاری مسئول کمیته آموزش و محمد عابدینی دبیر هیئت مدیره نظام پرستاری استان هرمزگان با دکتر احمد زاهری رییس جهاددانشگاهی استان هرمزگان دیدار و گفتگو کردند.

دکتر زاهری در این نشست  با بیان این که جهاددانشگاهی دارای ویژگی هایی است که باعث پویا بودنش شده است، اظهار کرد: یکی از این ویژگی ها این است که خود اتکایی و عدم وابستگی به درآمد نفتی داردو نشان از ساختار  مساله محور بودن دارد و جهاددانشگاهی دانشگاه با این رویکرد یک برنامه کلی داشته و درهمین راستا فعالیت می کند و روح حاکم بر همه فعالیت های جهاددانشگاهی فرهنگ بوده چراکه در حوزه فرهنگی تمام فعالیت ها در چهارچوب نظام برای این است که حال جامعه خوب شود و هدف اصلی،استفاده از توانمندی های جوانان است.

وی با اشاره به تعامل و همکاری های دو جانبه و مثبت بین جهاددانشگاهی با بخش های مختلف سازمان نظام پرستاری استان طی دوره‌های مختلف، عنوان کرد: جهاددانشگاهی به دلیل ساختار چابک و فاقد بروکراسی زاید می تواند در بسیاری از حوزه‌ها همراه و همکار نظام پرستاری باشد و بنده نیز برای تداوم این همکاری‌ها اعلام آمادگی می‌کنم.

زاهری به مجوزهای ویژه و ظرفیت‌های آموزشی جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: این آمادگی در جهاددانشگاهی وجود دارد که دوره‌های آموزشی تخصصی و کوتاه مدت مورد نیاز پرستاران با همکاری و هماهنگی نظام پرستاری استان به طور هدفمند برگزار شود.

روح الله سرانجام مسئول کمیته حقوقی سازمان نظام پرستاری استان هرمزگان نیز در این نشست گفت: با کمک جهاددانشگاهی می‌توان کارهای مشترکی جهت بازآموزی و افزایش مهارت‌های پرستاران انجام داد.

وی در ادامه از گسترش فعالیت ها و ارائه خدمات بیشتر توسط جهاد دانشگاهی استقبال کرد و گفت: هر دستگاهی باید کاری که از دستش بر می‌آید برای خدمت به مردم و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دهد و ما هم در این مسیر همراه شما هستیم.

گفتنی است، در این دیدار بر همکاری‌های مشترک بین جهاددانشگاهی هرمزگان و نظام پرستاری استان در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تاکید شد.


نظر شما :