سرپرست جهاد‌دانشگاهی لرستان:

طرح «دانشجومعلم قرآن کریم» در لرستان برگزار می‌شود

۰۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۰ کد : ۶۵۱۷۷ فرهنگی
سرپرست جهاد‌دانشگاهی لرستان از برگزاری طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان به‌صورت رایگان خبر داد.
طرح «دانشجومعلم قرآن کریم» در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان، دکتر فرهاد فرامرزیان، سرپرست این واحد با اعلام این خبر افزود: این طرح به همت معاونت فرهنگی جهاد‌دانشگاهی لرستان و با حضور اساتید برجسته این حوزه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این طرح رایگان است، افزود: ثبت‌نام دانشجویان علاقه‌مند به این طرح از ۲۷ آبان‌ماه آغاز شده و تا ششم آذرماه ادامه دارد و همۀ دانشجویان در تمام دانشگاه‌های استان می‌توانند برای شرکت در این طرح و دوره سه ماهه اقدام کنند.

فرامرزیان با اشاره به اینکه شرکت در این طرح امتیازاتی دارد، تصریح کرد: از جمله این امتیازات می‌توان به بهره‌مندی از حضور اساتید برجسته قرآنی و علمی، بهره‌مندی از مزایای کار دانشجویی، ایجاد زمینه‌های شغلی در مراکز قرآنی و دریافت گواهینامه پایان دوره از معاونت آموزشی جهاد‌دانشگاهی اشاره کرد.

سرپرست جهاد‌دانشگاهی لرستان گفت: دانشجویان دانشگاه‌های استان که علاقه‌مند به حضور در طرح «دانشجو‌معلم قرآن کریم» هستند جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با ۰۶۶۳۳۲۱۴۷۳۳ تماس بگیرند و برای ثبت‌نام به لینک https://www.roytab.ir/daneshjomoalemlorestan مراجعه کنند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی لرستان قرآن کریم