جهاددانشگاهی یک نهاد آموزشی و پژوهشی کارآمد و دارای ظرفیت است

۲۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۵ کد : ۶۴۹۸۷ عمومی
رییس جهاددانشگاهی هرمزگان به همراه معاونان این نهاد با سرپرست منطقه شش عملیات انتقال گاز کشور دیدار و در خصوص همکاری های مشترک در حوزه های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی تبادل نظر و گفتگو کرد.
جهاددانشگاهی یک نهاد آموزشی و پژوهشی کارآمد و دارای ظرفیت است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان هرمزگان، دکتر احمد زاهری رییس جهاددانشگاهی هرمزگان در این دیدار گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد فرهنگی، آموزشی و پژوهشی است که در بخش‌های مختلف توانسته موفقیت‌های زیادی در سطح کشور کسب کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی افزود: فعالیت دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا ، مرکز افکارسنجی ایسپا و... از جمله فعالیت‌های جهاددانشگاهی در بخش فرهنگی است.

رییس جهاددانشگاهی هرمزگان با اشاره به انجام طرح های پژوهشی مختلف توسط جهاددانشگاهی و روند اجرای طرح مربوط به صنعت گاز، بیان کرد: بیشتر افتخارات جهاددانشگاهی مربوط به بخش پژوهش این نهاد است که همین امر موجب تقویت و ارتقای بنیه علمی این نهاد انقلابی شده که جهاددانشگاهی استان با بهره گیری از توان پژوهشی این نهاد انقلابی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات مورد نیاز به منطقه شش انتقال گاز کشور است.

وی  به فعالیت‌های آموزشی هم اشاره کرد و افزود: آموزش جهاددانشگاهی استان هرمزگان این آمادگی را دارد با بهره گیری از اساتید مجرب کشوری و استانی دوره های مورد نیاز دستگاه ها به ویژه صنایع بنا به درخواست آنها را برگزاری کند.

رضا رفیعی سرپرست منطقه شش عملیات انتقال گاز کشور ضمن خوش آمدگویی و معرفی رسالت منطقه گفت: منطقه شش عملیات انتقال گاز به عنوان یکی از مناطق دهگانه شرکت انتقال گاز ایران در 27 درصد پهنه خاکی کشور رسالت انتقال انرژی به صنایع و بخش خانگی را به عهده دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 75 درصد سبد انرژی کشور توسط خطوط لوله فشار قوی و تاسیسات تقویت فشار گاز انتقال گاز داده می شود و با توجه به گستردگی برنامه های تعمیراتی منطقه امیدواریم این جلسه زمینه ساز ایجاد تفاهم نامه با هدف توسعه زمینه های همکاری مشترک و همه جانبه علمی، پژوهشی، فناوری و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود بین دو مجموعه باشد.

رفیعی اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد آموزشی و پژوهشی بسیار کارآمد و دارای ظرفیت ها و استعدادهای کاربردی علمی می باشد که در ساخت تجهیزات خودکفایی صنعت پیش قدم بوده و می توان با تشکیل کارگروه ها و کمیته های فنی و تخصصی با محوریت واحد پژوهش معاونت مهندسی و کمیته خودکفایی، ضمن شناسایی فرصت ها و توانمندی ها در آینده ای نزدیک امضای تفاهم نامه همکاری میان دو مجموعه را داشته باشیم.

گفتنی است، در این دیدار معاونان فرهنگی، پژوهشی و مرکز رشد جهاددانشگاهی هرمزگان نیز با طرح ظرفیت ها و پتانسیل های زیر مجموعه خود، بر همکاری های مشترک تاکید کردند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی


نظر شما :