همه با هم و در سراسر کشور انجام گرفت؛

محکومیت حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به مردم و کودکان بیگناه غزه توسط جهادگران جهاددانشگاهی

۲۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۰ کد : ۶۴۹۴۳ عمومی تاپ خبر
در اعتراض به حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به مردم و کودکان بیگناه غزه، جهادگران جهاددانشگاهی همزمان با مردم سراسر کشور در راهپیمایی و تجمع جهانی حمایت از کودکان غزه شرکت کردند.
محکومیت حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به مردم و کودکان بیگناه غزه توسط جهادگران جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی، مدیران ارشد این نهاد و جهادگران مستقر در تهران  ساعت 15 امروز شنبه 27 آبان ماه در تجمعی که در میدان انقلاب تهران برگزار شد، حضور یافته و انزجار خود را نسبت به اقدامات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کرده و آن را محکوم کردند.

 راهپیمایان تهرانی در اجتماع عظیم در حمایت از کودکان مظلوم غزه در میدان انقلاب اسلامی برگزار شد، طی قطعنامه‌ای تصریح کردند: از حکام عرب و دول اسلامی بجای اقدامات نمایشی و صرف محکومیت لسانی، مصرانه می‌خواهیم مراوده اقتصادی با رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی را قطع نموده و با شناسایی نشان‌های اقتصادی و تجاری کالاهای صهیونیستی، اجناس و کالاهای این رژیم منحوس در سراسر جهان تحریم گردد.

جهادگران جهاددانشگاهی آذربایجان غربی 



جهادگران جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در تجمع مردمی حمایت از کودکلان غزه حضور پورشور داشتند.
این تجمع امروز سه شنبه 27 آبان ماه در خیابان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد و جهادگران جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی همگام و همراه با خیل انبو ه جمعیت حاضر در این تجمع مردمی  با سردادن شعارهایی  جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند .
این تجمع با سخنرانی ،سرود و قرائت بیانیه ادامه پیدا کرد. .

جهادگران دانشگاهی آذربایجان‌شرقی 


 جهادگران دانشگاهی آذربایجان شرقی همپای اقشار مختلف مردم استان، در تجمع حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم غزه شرکت کرده و وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
 تجمع بزرگ مردم تبریز در حمایت از مردم بی دفاع و کودکان مظلوم و بی‌گناه غزه روز شنبه ۲۷ آبان ماه در ساعت ۱۰:۳۰ صبح در سنگفرش مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) با حضور پرشور مردم برگزار شد.

جهادگران دانشگاهی استان نیز همپای اقشار مختلف مردم، در این تجمع حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل

جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل در تجمع اعتراض‌آمیز به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه حضوریافتند.

جهادگران جهاددانشگاهی لرستان


از ساعت ۱۰ امروز، جهادگران جهاددانشگاهی لرستان همراه با  اقشار مختلف مردم این استان؛ در تجمع محکومیت جنایت ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم، زنان و کودکان فلسطینی در مصلی الغدیر خرم‌‌آباد حضور یافتند.


جهادگران جهاددانشگاهی کردستان

جهادگران جهاددانشگاهی استان کردستان در تجمع سراسری محکومیت حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به مردم و کودکان بیگناه غزه در این استان حضور یافتند.

جهادگران جهاددانشگاهی کرمانشاه

 در چهلمین روز عملیات قهرمانانه جریان مقاومت فلسطین و حمایت از مردم صبور، مقتدر و مظلوم غزه جمعی از جهادگران جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با حضور در راهپیمایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

 جهاددانشگاهی استان سمنان

در اعتراض به حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به مردم و کودکان بیگناه غزه، جهادگران جهاددانشگاهی استان سمنان همزمان با مردم سراسر کشور در راهپیمایی و تجمع جهانی حمایت از کودکان غزه شرکت کردند.

جهادگران  سازمان جهاددانشگاهی خوزستان 



اعضای جهاددانشگاهی خوزستان در تجمع حمایت از کودکان غزه که همزمان با سرتاسر جهان در اهواز برگزار شد شرکت کردند . 
در این تجمع حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه گفت : خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «شما با مال و جانتان آزمایش می‌شوید» سخن در زمینه آزمایش الهی مفصل است؛ یکی از زمینه‌های آزمایش انسان، حفظ دین است. کدام معامله بالاتر از این است که انسان جان و مالش را در این امتحان بزرگ یعنی حفظ دین و اسلام تقدیم کند؟ امروز ملت‌های مسلمان جهان در یک آزمایش بزرگ قرار گرفته‌اند. امروز موضوع، غزه و رژیم صهیونیستی نیست، امروز موضوع دو جبهه حق و باطل است و این دو جبهه کما فی‌السابق در مقابل هم قرار گرفته‌اند.

شرکت جهادگران فارس در تجمع حمایت از مردم غزه


نظر شما :