راه اندازی مرکز آموزش جهاددانشگاهی در بندرخمیر

۲۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۶ کد : ۶۴۹۳۰ آموزش و کارآفرینی
فرماندار بندرخمیر اظهار کرد: از ظرفیت این نهاد انقلابی در راستای توسعه شهرستان بندرخمیر استفاده خواهیم کرد و از راه اندازی مرکز آموزش جهاددانشگاهی در شهرستان بندرخمیر استقبال می کنیم.
راه اندازی مرکز آموزش جهاددانشگاهی در بندرخمیر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان هرمزگان، میرهاشم خواستار فرماندار بندرخمیر با دکتر احمد زاهری رییس جهاددانشگاهی استان هرمزگان در راستای افزایش همکاری های دو سوی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر احمد زاهری رئیس جهاددانشگاهی استان هرمزگان با بیان ظرفیت ها و امکانات این نهاد انقلابی درحوزه های فناوری، آموزش، اشتغال و پژوهشی بر توسعه و تعامل بیشتر تاکید کرد.

زاهری حل مشکلات کشور را  نیاز  کار های بزرگ و جهادی دانست و افزود: جهاددانشگاهی استان در سال های اخیر با انجام کارهای علمی ، پژوهشی موفقیت های بسیاری کسب کرده است و  ترکیب و همگامی توامان علم و صنعت از اولویت‌های جهاددانشگاهی از بدو تشکیل بوده که این امر بالعینه در اقدامات این نهاد نمود یافته است  که جهاددانشگاهی در راستای ترقی، توسعه و همسان‌سازی کشور در علم و صنعت تلاش کرده و موفق بوده است.

وی همچنین نوآوری و تلاش در راستای رفع مشکلات روز جامعه همگام و هماهنگ با ارکان نظام و مطالبات رهبری وجه تمایز این نهاد دانسته و گفت: جهاددانشگاهی از حالت عادی‌سازی و کارهای روتین عبور کرده و با موفقیت به سمت جهش تولید و نوآوری پیش می‌رود.

میرهاشم خواستار فرماندار بندرخمیر نیز در این دیدار، پیشرفت مبتنی بر کار کارشناسی و عالمانه را در شهرستان بندرخمیر وظیفه‌ واولویت مهم برشمرد و گفت: باید از فرصتی که در اختیارمان قرار گرفته در جهت خدمت به مردم بهترین استفاده را ببریم.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت و توسعه شهرستان بندرخمیر همه باید تلاش کنیم، گفت: همه دستگاه‌ها با همراهی مردم باید همدل در راستای توسعه استان و تمامی شهرستان های آن گام بردارند.

خواستار به اقدامات موثر جهاددانشگاهی در حوزه‌های فناوری، فرهنگی، آموزشی و... اشاره کرد و گفت: از ظرفیت این نهاد انقلابی در راستای توسعه شهرستان بندرخمیر استفاده خواهیم کرد و از راه اندازی مرکز آموزش جهاددانشگاهی در شهرستان بندرخمیر استقبال می کنیم.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی شهرستان شهرستان بندرخمیر بندرخمیر توسعه استان نهاد


نظر شما :