تفاهم نامه همکاری میان جهاددانشگاهی قم و دانشگاه استان منعقد شد

۲۴ آبان ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۹ کد : ۶۴۸۵۵ عمومی
روسای جهاددانشگاهی قم و دانشگاه استان در نشستی مشترک تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
تفاهم نامه همکاری میان جهاددانشگاهی قم و دانشگاه استان منعقد شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی قم، دکتر حامد حیاتی سرپرست این واحد، در این دیدار با اشاره به تنظیم تفاهم نامه با دانشگاه قم گفت: روسای واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی سراسر کشور طی آذرماه در دانشگاه قم گرد هم می آیند و در این مراسم از چندین جشنواره و یادواره نیز رونمایی می شود.

در ادامه حجت الاسلام احمد حسین شریفی رئیس دانشگاه قم اظهار داشت: امیدوارم تعاملات میان جهاددانشگاهی و دانشگاه قم منشا خیر و برکت برای جامعه دانشگاهی و اعضای علم و فرهنگ استان و به تبع آن کشور باشد.

وی جهاددانشگاهی را از افتخارات انقلاب عنوان کرد و افزود: جهاددانشگاهی در حوزه پژوهش، علم و دانش بر عنوان جهاد اعتقاد داشته و با وجود کمبود منابع و مشکلات به خوبی عمل کرده است.

در ادامه علی حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم با اشاره به تلاش برای هم افزایی این واحد با سایر بخش ها افزود: دوازدهمین مسابقه ملی مناظره دانشجویی برگزار می شود و برای برگزاری مسابقه ملی داستان نویسی نیز فراخوان داده شده است.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم با رویکرد شهدای دانشجو مورد طراحی قرار گرفته که در دانشگاه قم پیگیری و برگزار می شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم با اشاره به برگزاری پنجمین دوره جشنواره مهدویت افزود: این جشنواره از سالجاری بین المللی می شود و با محوریت مقاومت و انتظار پیش می رود.


نظر شما :