امضای تفاهم همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی تهران و پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران

۲۴ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۶ کد : ۶۴۸۴۵ عمومی
سازمان جهاددانشگاهی تهران، در مراسمی ضمن بازدید از پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران، برای ایجاد و گسترش همکاری‌های مشترک بین‌بخشی تفاهم‌نامه همکاری با این پژوهشکده به امضا رساند.
امضای تفاهم همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی تهران و پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی تهران، رییس سازمان جهاددانشگاهی تهران، در مراسمی ضمن بازدید از پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران، برای ایجاد و گسترش همکاری‌های مشترک بین‌بخشی تفاهم‌نامه همکاری با رییس این پژوهشکده به امضا رساند.

در این تفاهم‌نامه هدف توسعه همکاری‌های بین دو طرف در حوزه آموزش، پژوهش و تجاری‌سازی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مادی و معنوی است.

تجاری‌سازی و بازاریابی محصولات دو طرف، پژوهش و تعریف طرح فن‌آورانه مشترک براساس توانمندی‌های پژوهشکده و سازمان و توسعه تولیدات محصولات شیمیایی با هدف ایجاد مزیت اقتصاد پایدار، دانش بومی و توسعه همکاری مشترک و بهره‌مندی از ظرفیت، توانمندی و تجارب طرفین و بهره‌گیری از پتانسیل‌های منطقه‌ای از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه می‌توان به همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت تخصصی، برگزاری همایش‌ها، سمینارها و بازدیدهای علمی و استفاده از زیرساخت‌های آموزش و پژوهش دو طرف اشاره کرد.

این تفام‌نامه در 7 ماده تهیه و تنظیم شده و به امضای دکتر نجمه یزدانفر رییس پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی و دکتر جمال رحیمیان رییس سازمان جهاددانشگاهی تهران رسید.


نظر شما :