پارک علم و فناوری البرز برگزیده و میزبان چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران

۲۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۱ کد : ۶۴۶۲۵ تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان تاپ خبر
از سوی اعضاءمجمع عمومی انجمن ملی پارک‌های علم و فناوری کشور و سازمان‌های نوآور؛ پارک علم و فناوری البرز برگزیده و میزبان چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران در سال ۱۴۰۳ شد.
پارک علم و فناوری البرز برگزیده و میزبان چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر ابراهیمی سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی عنوان کرد: در سومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران که در یزد برگزار شد، "پارک علم و فناوری البرز" برگزیده و میزبان چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران در سال ۱۴۰۳ شد.
سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: اعضاء انجمن به اتفاق آراء، پارک علم و فناوری البرز را به عنوان میزبان چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران، انتخاب کردند.
سومین کنـفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران با عنوان "توسعه نوآوری منطقه‌ای؛ نقش دولت، دانشگاه، بخش خصوصی و جامعه" به صورت حضوری و بـا مشارکت پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد، مراکز نوآوری و سازمان‌های نوآوری و با سخنرانان برجسته داخلی و بین‌المللی 17 و 18 آبـان در شهر تـاریـخی یـزد بـرگزار شد.
توسعه نوآوری منطقه‌ای و نقش دولت، دانشگاه، بخش خصوصی و جامعه، اصلی‌ترین محور این کنفرانس بود.
گفتنی است، پارک علم و فناوری البرز رتبه چهارم را از حیث تعداد شرکت‌های دانش بنیان در اختیار داشته و نقش مهمی را در توسعه اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی در غرب پایتخت و استان صنعتی البرز بر عهده دارد.


نظر شما :