در آستانه فرا رسیدن هفته جهانی کارآفرینی ؛

برگزاری کمپ آموزشی -ترویجی اینوتد توسط پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی

۱۶ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۳ کد : ۶۴۴۹۱ تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان
پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی برای برگزاری "کمپ آموزشی - ترویجی اینوتِد" از شنبه بیستم آبان ماه برای هفته جهانی کارآفرینی آماده می شود.
برگزاری کمپ آموزشی -ترویجی اینوتد توسط پارک علم و فناوری البرز  جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرزجهاددانشگاهی، این پارک علم و فناوری با برنامه ریزی  ویژه برای برگزاری  "کمپ آموزشی - ترویجی اینوتِد" از شنبه بیستم لغایت بیست و ششم آبان ماه برای گرامیداشت هفته جهانی کارآفرینی آماده می شود.

مهندس سیدمهران مهدوی  با اعلام این خبر گفت: کمپ آموزشی - ترویجی اینوتد به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی از تاریخ 20 لغایت 26 آبان ماه با سلسله  دوره آموزشی و رویدادهای هدفمند ویژه شرکت‌های دانش بنیان و فناور و خلاق، دانشجویان و دانش آموزان برگزار می گردد.

وی افزود: اینوتد با مشارکت مجرب ترین اساتید و صاحب نظران بخش خصوصی با هدف ارتقاء توانمندی مخاطبان خود طراحی شده است. نحوه آموزش در این دوره‌‌ها به صورت کارگاه آموزشی، پنل گفتگو ، انتقال تجربه، تور فناوری، برگزاری مسابقه در چندین سطح برای مخاطبان از جمله فناوران، دانشجویان و دانش آموزان طراحی شده است و دانش پذیران به صورت فعال در این کارگاه ها شرکت می کنند.

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز با اشاره به برگزاری کارگاه های تخصصی با حضور افراد متخصص و صاحب نام این حوزه ها  تصریح کرد: دوره های شامل "دوره آموزشی بهره برداری از دانش و هوش مصنوعی در موفقیت کسب و کار"، دوره آموزشی نقش، اهمیت و روش تحقیق و توسعه در بازار، دوره آموزشی استانداردسازی محصولات دانش بنیان(گواهی نامه، انطباق، نشان دانش نماد، پنل گفتگوی نقش مراکز توسعه و تولید قراردادی(CDMCها) در توسعه زیست بوم منطقه ای، نشست با معاون پژوهش و فناوری گروه صنعتی مپنا،  دوره آموزشی تحلیل بازارهای صادراتی محصولات فناورانه، رویداد ترویجی اینوتاک(خبره شو) با حضور بنیانگذار برند سه نان آقای نعمت الله بابایی و ... از جمله این کارگاه هاست که در هفته جهانی کارآفرینی برگزار می شود.

همچنین در هفته کارآفرینی  پنلی با موضوع  کارآفرینی و نوآوری و با حضور کارشناسان و مسئولان شامل، دکتر حسین بختیاری معاون فناوری پارک علم و فناروی البرز، دکتر علیرضا، باباخان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناروی استان البرز، دکتر شاهین ظهوری مدیرعامل شرکت دانش بنیان آپتوس و خانم دکتر زارعی مدیرعامل CDMC صنایع غذایی برگزار می شود.

گفتنی است ثبت نام شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور نیز از طریق سایت https://evand.com/events/Innoted بصورت کاملاً رایگان و سایر علاقمندان با حمایت  پارک علم و فناوری البرز از طریق سامانه ایوند امکان پذیر می باشد.


نظر شما :