رییس جهاد دانشگاهی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان:

رژیم صهیونیستی فرزند نامشروع آمریکا در منطقه است

۱۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۲ کد : ۶۴۳۳۷ فرهنگی تاپ خبر
رییس جهاددانشگاهی با اشاره به جنایت‌های صورت گرفته علیه مردم غزه در طول چند هفته اخیر گفت: آمریکا نقش اصلی را در انجام این جنایت‌ها بر عهده دارد و رژیم صهیونیستی فرزند نامشروع آمریکا در منطقه است.
رژیم صهیونیستی فرزند نامشروع آمریکا در منطقه است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان با اشاره به حضور با شکوه جوانان و مردم در این راهپیمایی گفت: مردم بعد از 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان به ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند. یکی از محوری‌ترین ارزش‌ها، دفاع از آرمان فلسطین و مظلومان است.

وی با بیان اینکه جوانان و مردم ایران همچنان آمریکا را دشمن اصلی و شیطان بزرگ می‌دانند تصریح کرد: این یک موضوع مشخصی است که آمریکایی‌ها از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه و علیه مردم غزه حمایت می‌کنند.

دکتر مسلمی نائینی در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه اسرائیل با انجام جنایت جنگی در غزه حقوق بشر و تمامی قوانین بین‌المللی در این زمینه را نفی می‌کند، تصریح کرد: باید به این موضوع توجه داشت که آمریکا نقش اصلی را در انجام این جنایت‌ها ایفا می‌کند و اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا در منطقه است.


نظر شما :