تلاش جهاددانشگاهی؛ توسعه ساختارهای فناورانه با مساله‌‌شناسی و نیازهای لرستان است

۱۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۴ کد : ۶۴۲۱۸ عمومی
سرپرست جهاددانشگاهی لرستان تأکید کرد که تلاش ما توسعه ساختارهای فناورانه با مساله‌‌شناسی و نیازهای استان است.
تلاش جهاددانشگاهی؛ توسعه ساختارهای فناورانه با مساله‌‌شناسی و نیازهای لرستان است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان، دکتر فرهاد فرامرزیان امروز دهم آبان در نشست مشترک با علی محمدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان که با هدف توسعه همکاری‌های این دو مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم شروع این همکاری‌ها منشأ خیر برای ایجاد تعاملات بیشتر بین دو مجموعه باشد.

وی در ادامه این جلسه که معاونان جهاددانشگاهی و اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی لرستان نیز حضور داشتند، اظهار کرد: جهاددانشگاهی از نهادهای انقلابی بود که در بدو انقلاب تشکیل شد و منشأ کارهای بسیار بزرگی در کشور بوده است.

فرامرزیان یادآور شد: جهاددانشگاهی همیشه تلاش کرده در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حد توان حضور داشته باشد و با همراهی سایر حوزه‌های استان گام‌های مهمی در این جهت بردارد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش ما توسعه ساختارهای فناورانه با مساله‌‌شناسی و نیازهای استان است، اضافه کرد: خوشبختانه با همت و پشتکار نیروهای جهادی، جهاد دانشگاهی لرستان در بسیاری از حوزه‌ها کارهای بسیار بزرگی انجام داده است.

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این نهاد به خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا اشاره کرد و گفت: مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی(ایسپا) یکی از دقیق‌ترین نظرسنجی‌ها را در کشور انجام می‌دهد که نتایج آن برای تصمیم گیری در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد. 

وی با بیان اینکه بهره گیری از توان این نهاد، جامعه را در مسیر توسعه قرار می‌دهد، اضافه کرد: جهاددانشگاهی لرستان در مسیر توسعه استان همیشه اعلام آمادگی کرده و ظرفیت‌های این نهاد انقلابی باید شناخته شود.

فرامرزیان گفت: جهاددانشگاهی یک نهادیست که می‌خواهد بین دانشگاه و جامعه ارتباط ایجاد کند و سعی دارد علم نافع تولید کند که مناسب و موردنیاز جامعه باشد و نیاز جامعه را به نخبگان و اساتید انتقال دهد تا بتوانند با یکدیگر نیازها را برطرف کنند.

وی در پایان تأکید کرد: جهاددانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، هوش مصنوعی و کارآفرینی آماده همکاری با سازمان‌های مختلف است.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی لرستان