در پیامی؛

رییس جهاددانشگاهی انتصاب رییس بنیاد مستضعفان را تبریک گفت

۰۹ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۲ کد : ۶۴۱۶۰ عمومی تاپ خبر
رییس جهاددانشگاهی در پیامی انتصاب دکتر دهقان را به عنوان رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری تبریک گفت.
رییس جهاددانشگاهی انتصاب رییس بنیاد مستضعفان را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی، رییس جهاددانشگاهی در پیامی انتصاب دکتر حسین دهقان به عنوان رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را تبریک گفت و توفیقات روزافزون ایشان در این مسئولیت خطیر را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.

 

متن کامل پیام دکتر مسلمی نائینی به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر حسین دهقان

رییس محترم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

سلام‌علیکم؛

با احترام، به این وسیله صدور حکم انتصاب جنابعالی را به ریاست بنیاد مستضعفان از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و جلب اعتماد معظم له در سپردن این مسئولیت خطیر به آن برادر ارجمند را حضورتان صمیمانه تبریک می‌گویم و از درگاه خدای سبحان، برایتان عافیت و توفیقات روزافزون را مسألت می‌نمایم.

زحمات و خدمات ارزنده شما در  مسئولیت‌های مهم و ارزشمند در نظام ایران اسلامی از دوران دفاع مقدس تابه‌حال، صفحات زرین فراوانی را به کارنامه پرافتخارتان افزوده است.

اطمینان دارم در منظومه‌ی برنامه‌های آن مدیریت عالی، به‌منظور توانمندسازی اقشار ضعیف و به کار گرفتن این امانت ملی در مسیر آبادانی و پیشرفت در مناطق محروم و نیز حرکت در جهت اقتصاد مقاومتی و جریان‌سازی فعالیت جهادی به شایستگی و درستی تدبیر خواهد شد.

این نهاد انقلابی آمادگی خود را برای توسعه همکاری‌ها و بکارگیری فناوری‌های بومی‌شده‌ جهادگران جهاددانشگاهی  در راستای حمایت از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در حوزه‌های صنعت نفت، پتروشیمی و صنایع وابسته؛ اصلاح نژاد دام با فناوری روز دنیا، طراحی و ساخت تور و سبد پرورش ماهی در دریا، بذرهای هیبریدی و امنیت غذایی و... اعلام می دارد.

 سلامتی و بهروزی و موفقیت بیش‌ازپیش آن برادر ارجمند و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

حسن مسلمی نائینی

رییس جهاددانشگاهی

کلید واژه ها: رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی


نظر شما :