پیام تبریک رییس جهاددانشگاهی در پی انتصاب مهندس فتاح

۰۹ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۴ کد : ۶۴۱۵۷ عمومی تاپ خبر
رییس جهاددانشگاهی طی پیامی انتصاب مهندس فتاح را به عنوان رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تبریک گفت.
پیام تبریک رییس جهاددانشگاهی در پی انتصاب مهندس فتاح

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی، رییس جهاددانشگاهی با صدور پیامی انتصاب مهندس سیّد پرویز فتاح به ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای مهندس سیّد پرویز فتاح

رییس محترم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

سلامٌ علیکم؛

با احترام، به این وسیله انتصاب جنابعالی به ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و جلب اعتماد معظم له در سپردن این مسئولیت خطیر به آن برادر ارجمند را صمیمانه تبریک می گویم و از درگاه خداوند سبحان، برایتان عافیت و توفیقات بیش از پیش مسألت می نمایم.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از یادگارهای پربرکت امام راحل رضوان الله علیه است که توانسته در سال های اخیر نقش ویژه ای را در مسیر خدمت رسانی به کشور و رفع محرومیت، سازندگی و سلامت ایفا کند.

اطمینان دارم با توجه به سوابق و تجارب گرانقدر و ارزشمند شما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ویژه در زمان تصدی ریثاست کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، قطعاً در مسئولیت جدید نیز همچون گذشته، توفیق و سربلندی یار و همراه شما خواهد بود.

جهاددانشگاهی همواره آمادگی خود را برای توسعه همکاری های فناورانه و دانش بنیان با آن ستاد خدمتگزار، در راستای دستیابی به اهداف و آرمان های جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارد.

سلامتی و توفیق بیش از پیش آن برادر ارجمند و همکاران محترمتان را از خداوند متعال مسألت دارم.

حسن مسلمی نائینی

رییس جهاددانشگاهی

کلید واژه ها: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پرویز فتاح حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی


نظر شما :