نشست مشترک مدیرعامل شرکت پیشتاز طب با اعضای هیات علمی پژوهشگاه ابن سینا جهاددانشگاهی

۰۲ آبان ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۲ کد : ۶۳۹۲۵ پژوهش و فناوری
دکتر بهروز حاجیان تهرانی مدیرعامل شرکت پیشتاز طب امروز در جمع پژوهشگران و اعضای هیأت علمی پژوهشگاه ابن سینا، با نشست صمیمانه ای به گفتگو با جهادگران ابن سینا پرداخت.
نشست مشترک مدیرعامل شرکت پیشتاز طب با اعضای هیات علمی پژوهشگاه ابن سینا جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ابن سینا جهاددانشگاهی،  ارتباط بین صنعت و دانشگاه و توجه محققین و اندیشمندان به تولید بویژه با توجه به نقش ارزنده ی جهاد دانشگاهی در کشور و مسیر رو به رشدی که طی کرده، برگزاری نشست های اینچنین با پیشکسوتان و افراد پیشرو در تولید را به عنوان موضوعی ارزشمند مطرح نموده و پژوهشگاه ابن سینا همواره این امر را در سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.

گفتنی است، شرکت دانش بنیان پیشتازطب زمان، با بیش از 24 سال سابقه تلاش مستمر، به عنوان یکی از پیشگامان  شرکت‌های زیست فناوری در زمینه تولید محصولات و کیت‌های تشخیص آزمایشگاهی در ایران شناخته می شود. به منظور رفع نیاز آزمایشگاه‌های تشخیص طبی از کیت‌های وارداتی و محدودیت‌های موجود، مجموعه پیشتازطب فعالیت خود را در سال 1377 با هدف توسعه و تولید محصولات تشخیص طبی آغاز کرد.

 این شرکت دانش‌بنیان در سال‌های آغازین فعالیت خود موفق به ساخت چندین کیت تشخیص طبی از نوع ELISA گردید که به علت کیفیت بالای این محصولات، در مدتی کوتاه سهم به سزایی از بازار کشور را به خود اختصاص دادند و پیشتازطب را به نامی شناخته شده برای آزمایشگاهیان تبدیل کردند.


نظر شما :