از برگزاری «تور پیشرفت» تا سلسله گفتمان های «تبیین دستاوردهای نظام» در استان سمنان

۰۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۸ کد : ۶۳۸۳۶ عمومی
در نشست مشترک رییس و معاونان جهاددانشگاهی استان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، زمینه های همکاری آموزشی، فرهنگی و پژوهشی دو طرف بررسی شد.
از برگزاری «تور پیشرفت» تا سلسله گفتمان های «تبیین دستاوردهای نظام» در استان سمنان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، در این نشست علی منصفی راد رییس جهاددانشگاهی سمنان با تشریح فعالیت ها و اقدامات شاخص جهاددانشگاهی در حوزه علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، گفت: با تلاش و پیگیری های زیاد، سعی شده است خدمات و فعالیت های گسترده جهاددانشگاهی در استان سمنان برای مردم ارائه شود.

وی افزود: در سالجاری، 6 طرح فناورانه و دانش بنیان در حوزه معدن، کشاورزی، محیط زیست و خدمات پزشکی توسط جهاددانشگاهی استان سمنان اجرا شده و از این بین دو محصول فناورانه با حضور وزیر کشور رونمایی شد و همچنین دو طرح فناورانه نیز به عنوان طرح شاخص ملی معرفی شده است.

رییس جهاددانشگاهی سمنان ادامه داد: در حوزه خدمات پزشکی نیز، مرکز درمان ناباروری، مرکز غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان زنان، مرکز ترمیم زخم دیابت نیز مجوزهای لازم اخذ شده و انشاءالله با کمک و مساعدت مسوولین استان برای تجهیز و اختصاص ساختمان، راه اندازی می شود.

منصفی راد با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در استان سمنان گفت: با توجه به اهمیت معرفی و تبیین دستاوردهای نظام، و افزایش امیدآفرینی در جامعه، جهاددانشگاهی استان سمنان نسبت به برگزاری اردوهای ایران مرزپرگهر، مسابقات مناظره دانشجویان ایران، اجرای گفتمان های دینی، کرسی های آزاداندیشی و همچنین برگزاری طرح های نظرسنجی خصوصاً در ایام انتخابات اقدام می کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت ها و اقدامات مهم جهاددانشگاهی استان سمنان، گفت: وجود این نهاد انقلابی و همکاری با سایر دستگاه ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی استان سمنان بسیار ارزشمند، مفید و اثرگذار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس خرمیان افزود: جهاددانشگاهی در طول فعالیت بیش از 40 ساله خود، پله های دستیابی به علوم مختلف دنیا را پیموده است و دستاوردهای مهم و ارزشمند علمی، آموزشی، پژوهشی را کسب کرده است.

وی با تأکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد مهم انقلابی و فرهنگی در جهت تبیین و نشر دستاوردهای نظام، گفت: با برنامه ریزی انجام شده، " تور پیشرفت" ویژه دانش آموزان و دانشجویان در سالجاری همزمان با ایام دهه فجر تا انتخابات برگزار می شود و از ظرفیت های جهاددانشگاهی در این حوزه کمک گرفته می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین ار برگزاری سلسله گفتمان های تبیین و نشر دستاوردهای نظام به مدت 40 شب در مساجد استان خبر داد و گفت: از جهاددانشگاهی استان نیز دعوت می شود به منظور معرفی محصولات و طرح های فناورانه و دانش بنیان و آشنایی و آگاهی مردم با خدمات آموزشی، علمی، فرهنگی و کلیه توانمندی های جهاددانشگاهی با هدف افزایش امیدآفرینی در جامعه در این گفتمان ها حضور فعال داشته باشد.


نظر شما :