آغاز مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در چهارمحال و بختیاری

۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۷ کد : ۶۳۱۶ فرهنگی
مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران ۲۴ فروردین با رقابت ۴۸ تیم دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر استان آغاز شد.
آغاز مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در چهارمحال و بختیاری

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، محمدتقی حسین پور 24 فروردین در حاشیه برگزاری این مسابقات، گفت: مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران به همت جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری از 24 فروردین تا چهاراردیبهشت‌ماه سال جاری در دانشکده علوم پایه دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.

وی از رقابت 48 تیم در مرحله استانی این مسابقات در چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: دانشجویانی از دانشگاه‌های شهرکرد، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، فرهنگیان و فنی و حرفه‌ای استان در این دوره از مسابقات مناظره دانشجویان حضور دارند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان آشنایی با اخلاق مناظره و گفت‌وگو را از مهم‌ترین اهداف و خروجی‌های مسابقات مناظره برشمرد و اظهار کرد: مناظرات فضایی برای اظهار نظر آزاد دانشجویان درباره مسائل مورد چالش خود و نقد و گفت‌وگو در این باره است و رقابت در مرحله بعد قرار دارد.

حسین‌پور با اشاره به برگزاری این مسابقات با هدف گسترش فضای نقد و گفت‌وگو در جامعه، تصریح کرد: مسابقات مناظره دانشجویی تمرینی است تا شیوه‌های صحیح گفت‌وگو و مناظره در خانواده‌ها نهادینه‌سازی شود و شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی این حوزه باشیم.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان بر افزایش سطح کیفی این دوره از مسابقات نسبت به دوره های گذشته تاکید کرد و گفت: مرحله نهایی و اختتامیه هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی خردادماه سال جاری برگزار و از پنج تیم برتر و تیم اخلاق این مسابقات تجلیل می شود.


 


نظر شما :