سردبیر جدید ایسنای فارس معارفه شد

۲۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۳ کد : ۶۲۴۸۳ عمومی
مراسم تکریم و معارفه سردبیر خبرگزاری ایسنا منطقه فارس در سالن جلسات حوزه ریاست جهاددانشگاهی این استان برگزار شد که از زحمات علی‌محمد پشوتن قدردانی و زهرا عسکری به‌عنوان سردبیر جدید این رسانه معارفه شد.
سردبیر جدید ایسنای فارس معارفه شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، مراسم تکریم و معارفه سردبیر خبرگزاری ایسنا منطقه فارس امروز، 28 شهریورماه با حضور جمعی از مسئولان ارشاد فارس در سالن جلسات حوزه ریاست جهاددانشگاهی این استان در شیراز برگزار شد که در آن زحمات علی‌محمد پشوتن قدردانی و زهرا عسکری به‌عنوان سردبیر جدید این رسانه معارفه شد.

امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس در این مراسم با اشاره به تلاش‌های پشوتن، سردبیر سابق ایسنا این استان گفت: 12 سال فعالیت در عرصه سردبیری ایسنا و ارائه خدمات جای قدردانی دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید فرصت نوآوری در رسانه‌ها را ایجاد کرد، افزود: قطعاً از ظرفیت سردبیر سابق ایسنای فارس در بخش‌های دیگر جهاددانشگاهی استفاده خواهد شد.

استقلال در ادامه ضمن معارفه زهرا عسکری به عنوان سردبیر جدید ایسنا فارس گفت: عسکری از نیروهای قدیمی عرصه رسانه و خبر هستند که در چند سال گذشته در کسوت سردبیری خبرگزاری ایکنا فعالیت داشته است و طی سال‌های متمادی این رسانه موفق شده است با اختلاف زیاد نسبت به سایر شعب استانی، در جایگاه نخست کشور قرار گیرد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس با یادآوری اینکه ایسنا رسانه پرکار و پرتأثیری است، گفت: قطعاً مسئولیت در ایسنا سنگین است اما در این رسانه با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و ایجاد نوآوری و همچنین بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان می‌‌توان اقدامات فاخری انجام داد.

وی در پایان یادآور شد: جهاددانشگاهی فارس دارای 4 رسانه ایسنا، ایکنا، سینا و بازار کار است که امیدواریم این 4 رسانه با هم‌افزایی بتوانند در راستای تعالی رسالت‌هایشان اقدامات خوبی انجام دهند.

غلامرضا خوش‌اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه ارشاد فارس نیز در این مراسم گفت: نگاه تکریمی در هر جابه‌جایی ارزش معنایی مشخصی دارد و نشان‌دهنده قدردانی از زحمات و تلاش‌هایی است که در عرصه مربوطه انجام شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های پشوتن سردبیر سابق ایسنا، برای سردبیر جدید این رسانه در استان آرزوی موفقیت کرد و گفت: جهاددانشگاهی دارای سابقه خوبی در استفاده از توان دانشگاه‌هاست و یک نهاد دانشگاهی است که جای ارزشمندی برای انجام کارهای فاخر با حضور نیروهای جوان و ارزشمند است.

خوش‌اقبال تصریح کرد: هم‌اکنون رویکرد جوان‌گرایی در جهاددانشگاهی فارس و رسانه‌های تحت فعالیت آن وجود دارد که رویکرد مناسب و ارزشمندی است و امیدواریم که چنین رویکردی تقویت شود.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی فارس


نظر شما :