سرپرست جهاددانشگاهی استان بیان کرد:

ایجاد اجماع نخبگانی برای حل مسایل هرمزگان

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۷ کد : ۶۲۳۱۸ عمومی
سرپرست جهاددانشگاهی استان هرمزگان گفت: جلسات مختلفی با نخبگان هرمزگان برای شناسایی و تدوین نظام مسائل استان برگزار شده است تا در گام بعدی با ایجاد یک اجماع نخبگانی گام بلندی برای حل چالش‌های استان برداریم.
ایجاد اجماع نخبگانی برای حل مسایل هرمزگان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان هرمزگان، دکتر احمد زاهری سرپرست جهاددانشگاهی هرمزگان در دیدار با استاندار هرمزگان که در دفتر استاندار برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های گسترده فرهنگی جهاددانشگاهی، اظهارکرد: خبرگزاری ایسنا همواره با فعالیت حرفه‌ای و به دور از حاشیه خود توانسته اعتماد و رضایت عمومی جامعه را جلب کند و در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر، جایگاه این رسانه را ارتقاء دهیم.

وی، با اشاره به انجام افکارسنجی توسط جهاددانشگاهی، عنوان کرد: در حال حاضر پروژه‌های متعدد افکارسنجی در سطح استان هرمزگان توسط جهاد دانشگاهی در حال انجام است و نقش بسیار مهمی را در تصمیم‌گیری مدیران و تصمیم‌گیران ایفا می‌کند.

رییس جهاددانشگاهی استان هرمزگان، با اشاره به افتتاح مرکز آموزش تخصصی شماره ۲ جهاددانشگاهی، ابراز کرد: در این مرکز آموزش‌های مربوط به مسائل پزشکی مثل کمک‌های فوریت پزشکی، تکنسین دندانپزشکی و ... ارائه می‌شود که افرادی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند پس از اتمام دوره شاغل می‌شوند.

زاهری، با ذکر این نکته که به دنبال شناسایی نظام مسائل استان هرمزگان هستیم، تصریح کرد: جلسات مختلفی با نخبگان، کارشناسان، مدیران و ... برای شناسایی و تدوین نظام مسائل استان هرمزگان برگزار شده است تا در گام بعدی با ایجاد یک اجماع نخبگانی در سطح استان هرمزگان گام بلندی برای حل مسائل و چالش‌های استان برداریم.

وی، با بیان این نکته که به دنبال توسعه کمی نمایندگی‌های جهاددانشگاهی هستیم، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی در حال حاضر در شهرستان رودان دارای نماینده است که در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی‌های دقیق مجموعه‌های موجود را توسعه دهیم و مراکزی را در شهرستان‌هایی که فاقد مرکز نمایندگی است مانند حاجی‌آباد، میناب و قشم احداث کنیم.

کلید واژه ها: استان استان هرمزگان هرمزگان دانشگاهی جهاد دانشگاهی جهاد مسائل اشاره


نظر شما :