آئین بزرگداشت بیستمین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد

۱۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۴ کد : ۶۲۱۹۶ عمومی
آئین بزرگداشت بیستمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی استان، شنبه، ۱۸ شهریور ماه در سالن آمفی تئاتر جهاد دانشگاهی برگزار شد.
آئین بزرگداشت بیستمین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان هرمزگان ، آیین گرامیداشت بیستمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی استان هرمزگان ظهر امروز شنبه 18 شهریور در سالن آمفی تئاتر این واحد با حضور دکتر زاهری رئیس جهاددانشگاهی استان هرمزگان و سایر جهادگران این واحد برگزار شد.

دکتر احمد زاهری در این مراسم بابیان اینکه مقام معظم رهبری در جلسات خود با چهره‌های علمی و نخبگان به الگوسازی اشاره می‌فرمایند گفت: رشد و پیشرفت بر مبنای خودباوری است و ما باید فرهنگ جهادی، فرهنگ خودباوری و ما می‌توانیم را ترویج دهیم . در این رابطه رهبری می‌گویند جهاددانشگاهی فقط یک‌نهاد نیست، بلکه یک فرهنگ است؛ یک سمت‌گیری و حرکت است. هرچه بتوانیم ما این فرهنگ را در جامعه گسترش دهیم.

وی تاکید کرد: این نهاد انقلابی در کشور بی‌نظیر است، به‌نحوی‌که می‌توان گفت نهادی مشابه جهاد دانشگاهی وجود ندارد و این نهاد با اعتماد به جوانان، باورهای اسلامی و فرهنگ دینی توانسته است دست‌به‌کارهای بزرگ بزند.

رئیس جهاددانشگاهی استان هرمزگان اضافه کرد: موضوعی که باعث شده جهاد دانشگاهی همواره مورد توجه باشد و ماموریت‌ها به آن سپرده شود، خط شکنی، الگوسازی و حرکت آفرینی جهاد گونه است.

دکتر زاهری خاطرنشان کرد: هدف ما استانداردسازی و حفظ ارزش‌ها و ارتقا آنهاست. به همین دلیل هم وظیفه خود می‌دانیم در جهت ارتقای کیفیت فعالیت های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی جهاددانشگاهی استان هرمزگان گام برداریم.

وی تصریح کرد: بیستمین سال تأسیس جهاددانشگاهی استان هرمزگان، فرصتی برای معرفی خدمات و دستاوردهای این واحد طی دو دهه فعالیت پر افتخار و نگاهی جدید به جهاددانشگاهی استان هرمزگلن و ارزیابی کارها و ایجاد توانی مضاعف در پیشبرد برنامه ها و اهداف و تلاش بیشتر برای ایفای نقش موثر تر درپیشرفت های استان است.

همچنین در این مراسم کیک بزرگداشت بیستمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی استان هرمزگان توسط خانم هاشمی از پیشکسوتان به همراه آقای حاتمی جوانترین جهادگر این واحد بریده شد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی هرمزگان


نظر شما :