درخشش خبرنگار و عکاس ایسنا کردستان در جشنواره «مطبوعات و رسانه های استان»

۰۷ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۴ کد : ۶۱۸۹۰ فرهنگی
خبرنگاران و عکاس ایسنا استان کردستان موفق شدند در بخش عکس، گزارش و بخش جنبی سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری استان کردستان، و نخستین جشنواره رسانه ورزشی استان عنوان کسب کنند.
درخشش خبرنگار و عکاس ایسنا کردستان در جشنواره «مطبوعات و رسانه های استان»

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان، اختتامیه جشنواره سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری استان کردستان، و نخستین جشنواره رسانه ورزشی استان با حضور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و جمعی از خبرنگاران و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

در این جشنواره فرانک کیانپور سردبیر خبرگزاری ایسنای کردستان توانست در بخش گزارش و بخش جنبی جشنواره عنوان سوم را کسب کند.

همچنین فرشید اردلان مسئول روابط عمومی جهاددانشگاهی استان و عکاس خبرگزاری ایسنا توانست در بخش عکس ورزشی عنوان اول و در بخش اصلی این جشنواره عنوان دوم را کسب کند.

دبیر سومین جشنواره استانی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری کردستان نیز اظهار کرد: ۳۸۴ اثر از سوی ۱۰۳ نفر از فعالان رسانه و عکاسان خبری استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از این تعداد ۳۸۲ اثر تایید و در اختیار داوران قرارگرفت.

منصور اولی افزود: از این تعداد ۲۲۱ اثر در بخش اصلی، ۱۰۴ اثر در بخش ورزشی و ۵۹ اثر در بخش جنبی بود.

در این آیین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از برترین ها تقدیر شد.

هیات داوران این دوره از جشنواره متشکل از علیرضا کتابدار، مسعود احمدی، شیروان یاری،ابراهیم محمدحسینی، ناصر خالدیان ، توفیق مشیرپناهی و علی قاصدی بود.


نظر شما :