برگزاری نخستین گردهمایی تجربه‌ اندوختگان جهاددانشگاهی واحد اصفهان

۰۵ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۳ کد : ۶۱۷۸۱ پژوهش و فناوری
نخستین گردهمایی صمیمانه تجربه اندوختگان (بازنشستگان) جهاددانشگاهی واحد اصفهان با حضور رئیس، معاونان و جمعی از تجربه اندوختگان این واحد در نخستین روز از هفته دولت برگزار شد.
برگزاری نخستین گردهمایی تجربه‌ اندوختگان جهاددانشگاهی واحد اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، در این گردهمایی که  پنجشنبه ۲ شهریورماه با حضور دکتر مهدی ژیانپور رئیس، مسعود سعیدی معاون پشتیبانی و افسون نیازبخش معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان و جمعی از تجربه اندوختگان در ساختمان شماره ۲ جهاددانشگاهی اصفهان برگزار شد، ابتدا بررسی وضعیت کلی سلامت همکاران تجربه اندوخته در آزمایشگاه جهاددانشگاهی واحد اصفهان انجام شد و پس از صرف صبحانه، جلسه گفت‌وگوی صمیمانه برگزار شد.

تجربه اندوختگان جهاددانشگاهی واحد اصفهان در این جلسه بر لزوم توجه به دوران بازنشستگی به عنوان آغاز فصل تازه‌ای در کتاب زندگی، اهمیت دادن به نیروهای بازنشسته به منظور انگیزه‌بخشی به نیروهای جدید، مشارکت و استفاده از تجربیات بازنشستگان به منظور حل مسائل جاری و برگزاری جلسات برای پیشگیری از احساس فراموش شدن همکاران تجربه اندوخته تاکید کردند.

این نخستین دوره از سلسه نشست‌هایی بود که قرار است ویژه تجربه اندوختگان با عنوان «بهار سالمندی» در جهاددانشگاهی واحد اصفهان برگزار شود. این نشست‌ها حول مهارت‌های مورد نیاز تجربه اندوختگان شامل چکاپ‌های دوره‌ای، آموزش استفاده از دستگاه‌های مختلف مثل فشارسنج و اندازه‌گیری قند خون، پیشگیری از بحران‌های روحی و اجتماعی و ارتباط بهتر با اعضای خانواده خواهد بود. همچنین قرار است از تجربیات همکاران تجربه اندوخته در واحد اصفهان استفاده شود.

دوره اول طی پنج جلسه دو ساعته برگزار خواهد شد و قرار است دوره‌های بعدی نیز به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

بخش مهم این دوره براساس مصاحبه و نتایج آزمایش‌ها برنامه‌ریزی خواهد شد و تجربه اندوختگان جهاددانشگاهی اصفهان بنا به نیازها و مشکلاتی که دارند آموزش‌های لازم را دریافت خواهند کرد.

گفتنی است، در پایان این نشست با اهدای لوح تندیس از تجربه آموختگان جهاددانشگاهی واحد اصفهان تقدیر شد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی واحد اصفهان


نظر شما :