نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

باید دانشگاه‌ها، جهاددانشگاهی را در کنار خود ببینند

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۵ کد : ۶۱۵۹۰ عمومی
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه باید دانشگاه ها، جهاد دانشگاهی را در کنار خود ببینند، تصریح کرد: با رویکرد جدید جهاد دانشگاهی در استان هرمزگان و قابلیت های دکتر زاهری به طور حتم از جهاد دانشگاهی اخبار مطلوبی به گوش خواهد رسید و فضای ذهنی جامعه و مسئولین نسبت به جهاد دانشگاهی را ترمیم بخشد.
باید دانشگاه‌ها، جهاددانشگاهی را در کنار خود ببینند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هرمزگان،حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه باید دانشگاه ها، جهاد دانشگاهی را در کنار خود ببینند، تصریح کرد: با رویکرد جدید جهاد دانشگاهی در استان هرمزگان و قابلیت های دکتر زاهری به طور حتم از جهاد دانشگاهی اخبار مطلوبی به گوش خواهد رسید و فضای ذهنی جامعه و مسئولین نسبت به جهاد دانشگاهی را ترمیم بخشد.

 حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در این دیدار جهاد دانشگاهی را متفاوت با سایر دانشگاه ها دانست و عنوان کرد: جها دانشگاهی مانند سایر دانشگاه ها قوانین دست و پاگیر برای رفع نیازها ندارد و با توجه به مشکلات می تواند قوانین خود را به سمت رفع نیازها سمت و سو دهد و مأموریت خود را در جهت حل مشکلات تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های مأموریتی جهاددانشگاهی متنوع است، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی نهادی هزینه-درآمدی است و همین موضوع باعث شده تا تلاش خود را تحقق اهداف و مأموریت هایش دو چندان کند.

عبادی زاده با بیان اینکه جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی و متولد شده از انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: جهاد دانشگاهی از یک جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه باید دانشگاه ها، جهاد دانشگاهی را در کنار خود ببینند، تصریح کرد: با رویکرد جدید جهاد دانشگاهی در استان هرمزگان و قابلیت های دکتر زاهری به طور حتم از جهاد دانشگاهی اخبار مطلوبی به گوش خواهد رسید و فضای ذهنی جامعه و مسئولین نسبت به جهاد دانشگاهی را ترمیم بخشد.


نظر شما :