بازدید معاون فرهنگی جهاددانشگاهی از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۵ کد : ۶۱۵۰۹ فرهنگی
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با حضور در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی با اعضای این پژوهشگاه دیدار و گفتگو کرد.
بازدید معاون فرهنگی جهاددانشگاهی از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با حضور در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی با اعضای این پژوهشگاه دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید که با حضور رییس پژوهشگاه و مدیران گروه حوزه‌های مختلف علوم انسانی برگزار شد بر همکاری‌های علمی، پژوهشی بین بخشی و استفاده از ظرفیت پژوهشی پژوهشگاه در خصوص آینده‌پژوهی، اثربخشی و تحلیل مسایل فرهنگی روز جامعه تاکید شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در این دیدار گفت: پژوهشگران حوزه علوم انسانی جهاددانشگاهی می‌توانند به عنوان بازوی علمی معاونت فرهنگی با رصد و تحلیل برنامه‌های فرهنگی جهاددانشگاهی تأثیر به سزایی در تحقق اهداف این معاونت در گام دوم انقلاب اسلامی و پایه‌گذاری تحولات فرهنگی این نهاد باشند.

در ادامه این جلسه دکتر ایرج فیضی رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی نیز با اعلام آمادگی جهت همکاری بین بخشی افزود: همه ظرفیت‌های علمی و پژوهشی این پژوهشگاه در اختیار خواهد بود و این آمادگی نیز وجود دارد که از ظرفیت علمی همکاران فرهنگی سراسر کشور نیز در فعالیت‌های پژوهشی این پژوهشگاه استفاده شود.

 در پایان معاون فرهنگی به همراه مدیران فرهنگی از قسمت‌های مختلف پژوهشگاه بازدید کردند.


نظر شما :