رییس دانشگاه محقق اردبیلی:

ظرفیت مناسب برای فعالیت در جهت جهاد تبیین در جهاددانشگاهی وجود دارد

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۷ کد : ۶۱۵۰۶ آموزش و کارآفرینی
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ظرفیت مناسب برای ورود به جهاد تبیین در جهاددانشگاهی موجود است و این نهاد انقلابی می‌تواند در قالب جهاد تبیین در بروز وظهور واقعیت‌های نظام و انقلاب موثر واقع شود .
ظرفیت مناسب برای فعالیت در جهت جهاد تبیین در جهاددانشگاهی وجود دارد

به گزارش روابط‍‌‍‌عمومی جهاددانشگاهی اردبیل، اسماعیل چمنی در نشست هم‌اندیشی با سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل، از جهاددانشگاهی به عنوان نهاد انقلابی یاد کرد که همواره روی پای خود ایستاده است و تاکید کرد: جهاددانشگاهی در جامعه خدماتی ارائه داده است که خارج از عهده سایر نهادها و دستگاهها می‌باشد که نمونه بارز آن موسسه رویان و به طبع آن مرکز درمان ناباروی قفقاز جهاددانشگاهی استان اردبیل است.

وی از جهاددانشگاهی به عنوان نهاد امیدآفرین نام برد و ادامه داد: ظرفیت‌های متنوع جهاد دانشگاهی برای استان اردبیل می‌تواند موهبت باشد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از اعلام آمادگی این دانشگاه برای همکاری های گسترده با جهاد دانشگاهی خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر همکاری در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و ... برای همکاری در کشور آذربایجان نیز با جهاددانشگاهی اعلام آمادگی و همکاری می‌کنیم.

چمنی حضور دانشجویان خارجی را در دانشگاه محقق اردبیلی ظرفیتی برای استان برشمرد و با اشاره به اینکه حضور آنها برای استان اردبیل ارزآوری دارد، افزود: دانشجویان خارجی می‌توانند به عنوان سفیران فرهنگی در آینده قلمداد شوند.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان اردبیل نیز در این نشست؛ با تاکید بر اینکه جهاددانشگاهی خانه تمام اساتید و نیروهای علمی و فرهنگی است تصریح کرد: جهاددانشگاهی با یک تفکر و ادبیات انقلابی و قوی بعد از انقلاب ایجاد شده است و ادبیات علمی کنونی در دنیای معاصر با عنوان مراکز رشد و فناوری با راه اندازی جهاد دانشگاهی در اوایل انقلاب تجلی یافته است.

وی با بیان اینکه رسالت و نقش جهاد دانشگاهی در کشور بصورت یک امر مترقی در اوایل انقلاب شکل گرفته است، اظهار کرد: به فاصله چندین دهه از تشکیل جهاد دانشگاهی، شاهد راه اندازی پارک های علم و فن‌آوری شبیه ماموریت‌ها و نقش‌های جهاد دانشگاهی هستیم.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی اردبیل


نظر شما :