نظام رتبه‌بندی اعضای غیرهیات علمی جهاددانشگاهی وارد مرحله عملیاتی شد

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۷ کد : ۶۱۳۰۸ عمومی
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی، با اشاره به تدوین نظام رتبه‌بندی اعضای غیرهیات علمی جهاددانشگاهی توسط اداره کل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه این نهاد تاکید کرد :جهت‌گیری کلی نظام رتبه‌بندی باید بر فعالیت‌ها و ویژگی‌هایی که موجب بهبود عملکرد سازمان و برای جهاددانشگاهی ارزش آفرین است متمرکز باشد.
نظام رتبه‌بندی اعضای غیرهیات علمی جهاددانشگاهی وارد مرحله عملیاتی شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، با حضور کارشناسان گروه مدیریت راهبردی سرمایه‌انسانی و تیم طراحی و استقرار نظام مذکور، مدیرکل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه و معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی، جلسه ستاد اجرایی طراحی و تدوین نظام رتبه‌بندی اعضای غیرهیات علمی جهاددانشگاهی برگزار شد.

 در این جلسه تیم کارشناسی طراحی و تدوین نظام رتبه‌بندی، پس از ارایه دستورالعمل تهیه شده، در خصوص فرایند انجام کار، مسیر طی شده و نحوه اجرای آن گزارش دادند. دکتر آقاسیدی ضمن تشکر از اعضای گروه، تاکید کرد جهت‌گیری کلی نظام رتبه‌بندی باید بر ارزش نهادن به فعالیت‌ها و ویژگی‌هایی که موجب بهبود عملکرد سازمان و برای جهاد دانشگاهی ارزش آفرین است متمرکز باشد. در انتها مقرر شد پس از اصلاح موارد تعیین شده در جلسه، نظام رتبه‌بندی به صورت آزمایشی در ساختارهای منتخب اجرا و پس از بررسی نتایج، در خصوص شیوه نامه اجرای آن در سطح جهاددانشگاهی تصمیم‌گیری شود. 

نظام گریدینگ و رنکینگ شاغلین که در ادبیات مدیریت کشور به نظام رتبه بندی شناخته می‌شود در راستای نظام‌سازی در ایجاد مسیر رشد عادلانه برای ارتقای افقی سرمایه انسانی و تقویت نظامات انگیزشی نگهداشت سرمایه انسانی جهاددانشگاهی تهیه شده و پیاده سازی خواهد شد.

لازم به ذکر است کلیات این موضوع در هیات امنای جهاددانشگاهی به تصویب رسیده است و پس از اقدامات کارشناسی و تایید کمیسیون دائمی هیات امنا، فرآیند اجرایی سازی آن عملیاتی خواهد شد.

کلید واژه ها: سرمایه انسانی جهاددانشگاهی رتبه بندی نظام رتبه بندی


نظر شما :