تجلیل از خبرنگاران جهادی در رویداد «جهاد رسانه‌ای؛ روایت امید و پیشرفت»/ سرویس جدید «پیشرفت» در خبرگزاری ایسنا راه‌اندازی شد

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۲ کد : ۶۱۲۹۹ فرهنگی تاپ خبر
رویداد «جهاد رسانه‌ای؛ روایت امید و پیشرفت» با معرفی و تجلیل از خبرنگاران جهادی و راه اندازی سرویس جدید «پیشرفت» در خبرگزاری ایسنا به کار خود پایان داد.
تجلیل از خبرنگاران جهادی در رویداد «جهاد رسانه‌ای؛ روایت امید و پیشرفت»/ سرویس جدید «پیشرفت» در خبرگزاری ایسنا راه‌اندازی شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، رویداد «جهاد رسانه‌ای؛ روایت امید و پیشرفت» با حضور معاون امور مجلس رییس جمهور، رییس شورای اطلاع رسانی دولت،  رییس و مدیران ارشد جهاددانشگاهی، با معرفی و تجلیل از خبرنگاران جهادی و راه اندازی سرویس جدید «پیشرفت» در خبرگزاری ایسنا به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، رویداد «جهاد رسانه‌ای؛ روایت امید و پیشرفت» با تجلیل از خبرنگاران جهادی نیز همراه بود و در جریان آن از برگزیده‌های جشنواره‌ای به همین نام تجلیل و جوایزی به آنها اهدا شد.

از میان تعداد آثار ارسالی که شامل ۱۸۷ اثر می‌شود، ۹۳ اثر از دفتر ایسنای تهران و ۷۶ اثر به دفاتر و مناطق ایسنا اختصاص داشت. همچنین ۱۸ اثر مربوط به رسانه‌های دیگر و آزاد بوده است. 

ضمن اینکه از میان آثار شرکت‌کننده با موضوع پیشرفت، ۱۴۳ اثر متنی (در قالب خبر، مصاحبه، گزارش و یادداشت)، ۱۳ متن ترجمه و ۳۱ اثر تصویری بوده است. که در نهایت ۶ اثر شایسته تقدیر و یک اثر به عنوان اثر منتخب معرفی شد.
بر این اساس در بخش گزارش منتخب: «داستان نزول و صعود غول صنعتی خاورمیانه: واگن پارس در آستانه یک رکوردزنی تاریخی/کارگران به شدت مشغول کارند»/ آذر اسفندیاری / دفتر ایسنای استان مرکزی برگزیده معرفی شد.
در بخش آثار شایسته تقدیر:
ـ گزارش «انجماد یک رویا در دمای منفی ۱۹۶ درجه» از پریسا سیدیان  
ـ «مصاحبه با مهسا جاور؛ مادری که برای زندگی و دخترش می‌جنگد» از آتنا خلیلی معرفی شدند.

در بخش ویدئو و عکس:

ـ ویدیو سه قسمتی «قربانی کردن تنها تالاب زنده قم» از «احمد ظهرابی» از دفتر قم

ـ ویدئو سه قسمتی «استقرار یگان‌های زرهی نیروهای زمینی ارتش، رزمایش اقتدار ۱۴۰۱» از اسماعیل گلرخ

ـ ویدئو «دامن طلایی لرستان» از خانم ترانه بازداری از دفتر لرستان

ـ گزارش تصویری «گردش چرخ تولید در استان یزد» از  محمدمسعود زارع از دفتر  استان یزد برگزیده معرفی شدند.

رونمایی از سرویس پیشرفت در سایت ایسنا 
در این مراسم با حضور معاون امور مجلس رییس جمهور ، رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، رییس جهاد دانشگاهی و مدیرعامل ایسنا از سرویس پیشرفت در سایت خبرگزاری ایسنا، رونمایی شد.
مطالب سرویس پیشرفت در ایسنا با زیرمجموعه‌های مردمی‌سازی، ترین‌ها، چهره‌ها، الگوی پیشرفت، تمدن‌سازی، امید و آگاهی خواهید خواند.

خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا، برای گفت‌وگو با صاحب‌نظران این عرصه و همچنین انتشار مقالات و یادداشت‌های کارشناسان عرصه پیشرفت آمادگی دارد.


 


نظر شما :