امام جمعه کرمانشاه:

اقدامات جهاددانشگاهی در کشور اُمیدآفرین است/ مسوولان حمایت ویژه کنند

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۶ کد : ۶۱۱۷۷ عمومی
امام جمعه کرمانشاه اقدامات ارزشمند جهاددانشگاهی را امید آفرین برای جامعه و بخصوص جوانان دانست و بر لزوم حمایت ویژه از این نهاد از سوی مسئولین تاکید کرد.
اقدامات جهاددانشگاهی در کشور اُمیدآفرین است/ مسوولان حمایت ویژه کنند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی از این نهاد به عنوان یک نهاد جهادی و مولود مبارک انقلاب یاد کرد و افزود: جهاددانشگاهی طی 44 سال عمر بابرکت خود همانند نامش جهادی و علمی عمل کرده و توانسته منشا خدمات بسیاری برای کشور باشد.

وی افزود: این نهاد در حوزه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، پزشکی و .... خدمات بسیاری ارائه کرده و مقام معظم رهبری بارها بر ارزشمند بودن خدمات این نهاد تاکید کرده اند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات جهاددانشگاهی گره گشای مشکلات کشور است، گفت: خدمات این نهاد علاوه بر اینکه رافع مشکلات کشور است، اُمید را هم به جامعه تزریق می کند.

وی افزود: در حال حاضر اقدامات این نهاد برای جامعه الگو شده و بسیاری جوانان تمایل دارند در این مسیر جهادی و علمی حرکت کنند.

آیت الله علما در ادامه به خدمات ارزشمند سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه هم اشاره کرد و افزود: این نهادتوانسته در استان مرزی کرمانشاه که از برخی محرومیت ها رنج می برد منشا خدمات بسیاری شود.

وی به برج فناوری کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: این برج در کشور نظیر ندارد و توانسته فضای کاری خوبی برای شرکت های دانش بنیان استان فراهم کند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: علاوه بر این، فعالیت های مرکز درمان ناباروری و راه اندازی واحد تولید کربن فعال از قیرطبیعی هم اقدامات ارزشمند دیگر این نهاد در استان است که جای تقدیر دارد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت های هرچه بیشتر مسئولین از جهاددانشگاهی گفت: انتظار داریم مسئولین با حمایت های ویژه خود این نهاد را در مسیر پیشرفت علمی کشور یاری دهند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی کرمانشاه


نظر شما :