به مناسبت شانزدهم مرداد سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی انجام گرفت؛

دیدار رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی با نماینده ولی فقیه در استان البرز

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۴ کد : ۶۱۱۷۳ عمومی
دیدار آیت الله  سیدمحمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج با مهندس مهدی عباسی ریس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی  و پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی به مناسبت شانزدهم مرداد سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی برگزار شد.
دیدار رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی با نماینده ولی فقیه در استان البرز

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز ، آیت الله  سیدمحمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج در این دیدار با تبریک چهل و سومین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، تشکیل این نهاد را از ابتکارات امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: این نهاد دستاوردهای بسیاری برای کشور داشته و از افتخارات علمی کشور است.

 مهندس عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی  نیز در این دیدار با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی مولود انقلاب اسلامی است، گفت: این نهاد علمی، فرهنگی، فناوری، آموزشی و کارآفرینی بعنوان بازوی توانمند علمی و فناوری کشور همواره تلاش خود را بر رفع نیاز های کشور معطوف کرده است و برای کشور افتخار آفرینی های زیاد و ارزشمندی داشته است.

رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی با ذکر یاد و خاطر شهدای جهاد دانشگاهی، عنوان کرد؛ پیشرفت های  این نهاد انقلابی مرهون کوشش ها و دلاوری های این عزیزان بوده است.

گفتنی است در این دیدار ،  مهندس عباسی گزارشی از آخرین دستاوردها و تلاش های فناورانه مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و اقتصادی ، راه اندازی مرکز توسعه‌ و تولید قراردادی وینوا مستقر در مجتمع تحقیقاتی ، تایید طرح پردیس نوآوری و فناوری مواد و انرژی  و تعامل سازنده با بخش خصوصی با توجه به تمرکز بیشتر ۳۵۰۰ واحد صنعتی  فعال در استان  را ارایه کرد.

کلید واژه ها: تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی


نظر شما :