برگزاری آیین افتتاح اندیشکده حکمرانی استان لرستان

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۸ کد : ۶۱۱۳۱ عمومی
اندیشکده حکمرانی استان لرستان به عنوان پانزدهمین اندیشکده کشور با حضور دکتر علی فرهادی، دکتر طهماسب کاظمی، معاونین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی در دانشگاه لرستان افتتاح شد.
برگزاری آیین افتتاح اندیشکده حکمرانی استان لرستان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان، سرپرست جهاددانشگاهی لرستان در این مراسم  گفت: با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی باید پیرامون میزان مشارکت در انتخابات و دلائل کاهش یا افزایش میزان مشارکت در استان‌ها مطابق با فرهنگ و زیست بوم استان‌ها کار مطالعاتی و افکارسنجی انجام شود.

دکتر فرهاد فرامرزیان افزود: یکی از اهداف و راهبردهای اساسی محول شده به جهاددانشگاهی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی است.

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان با اشاره به وجود ظرفیت‌های متنوع پژوهشی، مطالعاتی و افکارسنجی در جهاددانشگاهی لرستان گفت: بسیاری از طرح‌ها و فعالیت‌های پژوهشی که در سطح ملی برگزار می‌شود می‌تواند به استان‌ها واگذار شود.

وی بر لزوم تعامل بیشتر و گسترده اندیشکده حکمرانی استان لرستان ذیل مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با جهاددانشگاهی تاکید کرد.

فرامرزیان بیان داشت: با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی باید پیرامون میزان مشارکت در انتخابات و دلائل کاهش یا افزایش میزان مشارکت در استان‌ها مطابق با فرهنگ و زیست بوم استان‌ها کار مطالعاتی و افکارسنجی انجام شود.

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی فصل43


نظر شما :