نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی:

خدمات جهاددانشگاهی بی بدیل است/هر روز شاهد تبلور اندیشه‌ها و اختراعات نیروهای جهاددانشگاهی هستیم

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/۱۶۷
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۱ کد : ۶۰۹۶۲ عمومی تاپ خبر
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی خدمات جهاددانشگاهی را در کشور بی بدیل و چشمگیر عنوان کرد و گفت: در بخش فناوری های نوین هر روز شاهد تبلور اندیشه ها و اختراعات و اکتشافات نیروهای زبده، انقلابی و جهادی جهاددانشگاهی هستیم.
خدمات جهاددانشگاهی بی بدیل است/هر روز شاهد تبلور اندیشه‌ها و اختراعات نیروهای جهاددانشگاهی هستیم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛ عادل نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جهاددانشگاهی علم و تجربه و تخصص را با روحیه جهادی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور به کار بسته است.

وی خدمات جهاددانشگاهی را در کشور بی بدیل و چشمگیر عنوان کرد و گفت: در بخش فناوری های نوین هر روز شاهد تبلور اندیشه ها و اختراعات و اکتشافات نیروهای زبده، انقلابی و جهادی جهاددانشگاهی هستیم.

نجف زاده پژوهشگاه رویان را از یادگاران ارزشمند جهاددانشگاهی اعلام کرد و گفت: در این حوزه خدمات بسیاری به کشور شده و این همان نتیجه اعتماد به نسل جوان انقلابی بود که به ثمر نشست و نشان داد جهاددانشگاهی جزو برترین ها در زمینه نانو و درمان ناباروی است.

این نماینده مجلس لزوم حمایت از جهاددانشگاهی را در بخش پژوهشی و فرهنگی نیز خواستار شد و افزود: در بخش های فرهنگی خبرگزاری های ایسنا و ایکنا خدمات بسیار ارزشمندی به جامعه رسانه ای، علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و مذهبی کشور ارایه می دهند و این یعنی که کارایی و انقلاب فرهنگی با جهاددانشگاهی اتفاق افتاده است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ارایه خدمات و دستاوردهای بیشتر و بهتر با هزینه های کمتر به کشور را جزو اقدامات جهادی جهاددانشگاهی عنوان کرد و گفت: نیروهای متخصص و جهادی این نهاد انقلابی با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم و کشور و نظام داشته اند و باید قدردان این خدمات ارزشمند جهاددانشگاهی باشیم.

نجف زاده ادامه داد: جهاددانشگاهی بعد از انقلاب توانست رنسانس علمی و پژوهشی در کشور ایجاد کند و اکنون اکثرا دانشمندان و نخبگان کشور دانش آموخته جهاددانشگاهی هستند.

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی فصل43


نظر شما :