استاندار خراسان شمالی بیان کرد:

جهاددانشگاهی؛ عرصه‌ی فعالیت دانشمندان جهادگر و خودباوری جوانان

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/۱۴۳
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۴ کد : ۶۰۸۴۴ عمومی تاپ خبر
استاندار خراسان شمالی با بیان این که جهاددانشگاهی در سطح کشوری منشا خدمات و افتخارات فراوانی است، افزود: این نهاد باید عرصه ی فعالیت دانشمندان جهادگر و خودباوری جوانان استان باشد و نظام اسلامی از خدمات علمی آنان بهره مند شود.
جهاددانشگاهی؛ عرصه‌ی فعالیت دانشمندان جهادگر و خودباوری جوانان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، دکتر محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: از نخستین موسسات دانش بنیان کشور، جهاددانشگاهی است.

وی با بیان این که جهاددانشگاهی در سطح کشوری منشا خدمات و افتخارات فراوانی است، افزود: این نهاد باید عرصه ی فعالیت دانشمندان جهادگر و خودباوری جوانان استان باشد و نظام اسلامی از خدمات علمی آنان بهره مند شود.

استاندار خراسان شمالی، رسالت مهم جهاد دانشگاهی را تربیت نیروهای انسانی متخصص، متعهد و انقلابی دانست و افزود: این نهاد، امکان استفاده از دوره‌های متنوع آموزشی را برای دانشجویان و دانش‌آموزان فراهم کند و در تحقق شعار سال کمک نماید.

وی با اعلام اینکه جهاددانشگاهی، مجموعه ای است که باید علم را به عرصه ی عمل بکشاند، گفت: این نهاد می تواند در حوزه دام و کشاورزی در خراسان شمالی که دارای ظرفیت فراوان است، کمک کند. همچنین در مطالعات آب های زیرزمینی و غربالگری سرطان برست و .... نیز می تواند نقش آفرینی کند.

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی فصل43


نظر شما :