تجلیل از قهرمانان «یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران» در سالگرد جهاد دانشگاهی

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۹ کد : ۶۰۷۴۰ فرهنگی
در مراسم سالگرد چهل و سومین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی از قهرمانان «یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران» که با عنوان تیم«شهید دیالمه» از استان مازندران به مرحله کشوری راه یافتند با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
تجلیل از قهرمانان «یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران» در سالگرد جهاد دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی مازندران، در مراسم سالگرد چهل و سومین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی از قهرمانان «یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران» که با عنوان تیم«شهید دیالمه» از استان مازندران به مرحله کشوری راه یافتند و قهرمان کشوری این دوره از مسابقات شدند، با اهدای لوح سپاس و چوایز نقدی، تقدیر شدند.

گفتنی است، در آخرین روز برگزاری یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، تیم‌های «شهید دیالمه» و «جهاد علمی» به ترتیب از دانشگاه‌های مازندران و اصفهان به مرحله نهایی (فینال) رسیدند و در ارتباط با گزاره «مشارکت در انتخابات به معنای تایید نظام سیاسی است» به مناظره پرداختند که در نهایت تیم «شهید دیالمه» از مازندران، عنوان تیم قهرمان یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را از آن خود کرد.
عابده آقاجان پور پاشا، زهرا پروانه، امیرمحمد تفاوت و علیرضا غلامی اعضای تیم قهرمان یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران بودند که با حضور سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران و حجت‌الاسلام عالی مشاور استاندار، تجلیل شدند.

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی فصل43


نظر شما :