برگزاری نشست صمیمانه رییس جهاددانشگاهی با جهادگران کرمانشاهی /حمایت از سرمایه انسانی، یکی از اولویت های اصلی این نهاد

۱۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۰ کد : ۶۰۴۹۱ عمومی تاپ خبر
رییس جهاد دانشگاهی در نشست صمیمانه با جهادگران کرمانشاهی بر حمایت از سرمایه انسانی به عنوان یکی از اولویت های اصلی این نهاد تاکید کرد.
برگزاری نشست صمیمانه رییس جهاددانشگاهی با جهادگران کرمانشاهی /حمایت از سرمایه انسانی، یکی از اولویت های اصلی این نهاد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، این واحد ،۱۱ مردادماه میزبان یک نشست خانوادگی بود، نشستی بین خانواده بزرگ جهادگران سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاد دانشگاهی کشور که در ادامه برنامه‌های سفر کاری سه روزه خود به استان، پای دردل و خواسته‌های اعضای این نهاد در کرمانشاه نشست.

نشستی که اگرچه بعدازظهر یک روز تعطیل برگزار شد، اما این تعطیلی مانع استقبال پرشور جهادگران نشد و تمامی اعضای فعلی تا بازنشستگان و پیشکسوتان در آن حضور داشتند.

تعدادی از معاونین و اعضای هیات رئیسه جهاد دانشگاهی کشور نیز به صورت آنلاین در این نشست حضور داشتند و شنونده مطالبات و مطالب مطرح شده بودند.

رئیس جهاد دانشگاهی در این نشست با تبریک ۱۶ مرداد ماه سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، یکی از اولویت‌های این نهاد را حمایت از سرمایه انسانی دانست و گفت: سلامت و معیشت نیروها را با جدیت دنبال می‌کنیم و هر اقدامی که نیاز باشد در این زمینه انجام خواهد شد.

دکتر مسلمی نائینی از اینکه در بین اعضای جهاددانشگاهی کرمانشاه به عنوان یکی از سازمان‌های برجسته و نمونه کشور حضور دارد ابراز خرسندی کرد و گفت: طی بازدیدهایی که تا کنون از دستاوردهای جهاد دانشگاهی کرمانشاه داشتم از اقدامات انجام شده که حاصل تلاش جهادگران این واحد سازمانی است، بسیار لذت بردم.

وی از جهاد دانشگاهی کرمانشاه به عنوان یکی از واحدهای قدیمی کشور یاد کرد که افراد باتجربه و توانمندی در آن حضور دارند.

در این ادامه این نشست صمیمانه اعضای جهاددانشگاهی کرمانشاه به بیان دغدغه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و بخشی از مطالبات نیز به صورت مکتوب به دست رییس جهاددانشگاهی رسید.

از ساماندهی تبدیل وضعیت قراردادهای همکاری و معیشت اعضا می‌توان به عنوان مهم‌ترین نکات مطرح شده نام برد که با تاکید جدی دکتر مسلمی نائینی بر تعیین تکلیف هرچه زودتر این قراردادها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود مواجه‌ شد.

 رئیس جهاد دانشگاهی همچنین بر لزوم توجه به معیشت نیروهای جهاد دانشگاهی و شفافیت و نظام‌مندی دریافتی‌ها تاکید کرد.

وجود طیف گسترده مشاغل در جهاد دانشگاهی از پرستار و ماماهای مرکز درمان ناباروری تا خبرنگاران موضوع دیگری بود که در این نشست مطرح شد و دکتر مسلمی نائینی بر آن صحه گذاشت و گفت: متاسفانه برخی از این نیروها حتی اعضای هیات علمی جهاددانشگاهی، آنطور که باید در جایگاه واقعی خود قرار ندارند و لازم است این موضوع نیز‌ ساماندهی شود.

رییس جهاددانشگاهی در پایان بر لزوم برگزاری چنین نشست‌هایی به صورت استانی و هر چند ماه یکبار تاکید کرد و گفت: جهادگران باید بتوانند مطالبات خود را مطرح کنند و ما نیز سعی می‌کنیم به صورت آنلاین در این نشست‌ها مشارکت داشته باشیم.


نظر شما :