تجدید میثاق اعضای جهاد دانشگاهی ایلام با آرمان‌های انقلاب اسلامی

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۴ کد : ۶۰۴۴۵ فرهنگی
اعضای جهاددانشگاهی واحد ایلام در آستانه چهل و سومین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی با حضور در مزار شهدای گمنام شهر ایلام با آرمان‌های انقلاب، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر ایران اسلامی تجدید میثاق کردند.
تجدید میثاق اعضای جهاد دانشگاهی ایلام با آرمان‌های انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی ایلام، در این مراسم، رییس، معاونان و جمعی از اعضای این واحد با نثار گل و قرائت فاتحه به مناسبت چهل‌وسومین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی یاد و نام امام راحل و شهدای والا مقام ایران اسلامی گرامی داشتند و باری دیگر بر پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری تأکید کردند.

دکتر محمد پاکزاد، رییس جهاددانشگاهی ایلام در حاشیه این مراسم اظهار کرد: شهدا در برهه‌ای از زمان با نثار ارزشمندترین دارایی خود خالصانه جان خود را فدا کردند تا با آبیاری نهال انقلاب اسلامی با خون خویش به درختی تناور تبدیل شود و امروز فرزندان ایران اسلامی بالنده و سرافراز در عرصه‌های مختلف بدرخشند.

وی با تأکید بر الگوبرداری از شهدا برای فعالیت در همه عرصه‌ها و ایفای نقشی مؤثر در جایگاه خود، گفت: خلوص نیت، روحیه ایثار و از خودگذشتگی و دوری از منیت‌ها؛ سیره و منش شهدا بود؛ رمز موفقیت در همه کارها به‌ویژه فعالیت‌های جهادی نیز پیروی و الگوبرداری از شهدا است، خصیصه و ویژگی که زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی داشت و امروز از او به نیکی یاد می‌کنیم.

 

 

 

 

 

 

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی ایلام،


نظر شما :