قائم‌مقام رییس و معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی:

تشریح نحوه انتخاب جهادگران نمونه/ آغاز اجرای چند کلان پروژه در مراسم چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/۸۲
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۰ کد : ۶۰۴۲۸ عمومی تاپ خبر
قائم‌مقام رییس و معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی با تشریح نحوه انتخاب جهادگران نمونه به برنامه‌های این نهاد در ۱۶ مرداد اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌شده تا اجرای چند کلان پروژه را به همکاری دستگاه‌های اجرایی آغاز می‌کنیم و سرآغاز شروع این پروژه‌ها، همزمان با برگزاری مراسم چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی است.
تشریح نحوه انتخاب جهادگران نمونه/ آغاز اجرای چند کلان پروژه در مراسم چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن فارسی قائم‌مقام رییس و معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی در نشست خبری چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی ضمن گرامیداشت 16 مرداد و تبریک روز خبرنگار بیان کرد: ۱۶ مرداد سالگرد تشکیل نهاد جهاددانشگاهی به‌عنوان نهادی محجوب، مظلوم و اقتدار آفرین است.

وی با تاکید بر این‌که خط‌شکنی، الگوسازی و حرکت آفرینی، چیزی است که باعث شده جهاددانشگاهی موردتوجه باشد و مأموریت‌هایی به آن واگذار شود، افزود: 16 مرداد سالروز تشکیل این نهاد است که برای آینده نظام اسلامی و شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی یکی از پایه‌های اصلی در عرصه علم و فناوری است.

وی بیان کرد: مراسم گرامیداشت تأسیس جهاددانشگاهی روز ۱۶ مردادماه از ساعت ۱۷ در محل پژوهشگاه رویان با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار و برنامه رونمایی از چند طرح جهاددانشگاهی انجام و اجرای چند کلان پروژه نیز آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی در خصوص فرآیند انتخاب جهادگران نمونه توضیحاتی ارائه کرد و گفت که در ابتدا ۲۵۰ نفر انتخاب شدند و درنهایت ۳۰ نفر به‌عنوان عضو نمونه انتخاب شدند که در مراسم ۱۶ مرداد از آن‌ها تقدیر خواهد شد. در فرم انتخاب جهادگر نمونه اصلاحاتی را داشتیم که برای سال آینده نیز حرکت جدیدی را خواهیم داشت. امسال سعی کردیم این فرایند با راهبردهای جهاددانشگاهی هماهنگ باشد.

دکتر فارسی با اشاره به این‌که مراسم تجدید میثاق جهادگران با امام راحل (ره) نیز صبح روز ۱۶ مردادماه برگزار خواهد شد، گفت: همچنین، روز ۱۷ مردادماه نیز گردهمایی رؤسای واحدهای سراسر کشور در تهران برگزار می‌شود که در این گردهمایی برنامه تحولی جهاددانشگاهی و برنامه هفتم توسعه کشور بررسی خواهد شد تا نقشه راه جهاددانشگاهی مسیری هموار و روشن برای جامعه باشد.

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی فصل43


نظر شما :