رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

از فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری حمایت می‌کنیم

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/۷۴
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۴ کد : ۶۰۳۵۹ عمومی تاپ خبر
رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان این که باید از ظرفیت جهاددانشگاهی برای درمان ناباروری استفاده کنیم، گفت: خوشبختانه اخیرا این نهاد در استان سیستان و بلوچستان به مقوله درمان ناباروری ورود کرده و ما نیز در این راستا حمایت خواهیم کرد.
از فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری حمایت می‌کنیم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، دکتر حبیب غزنوی رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: یکی از مشکلات بهداشتی و درمانی مردم در سیستان و بلوچستان ناباروری زوجین است که باید از ظرفیت جهاددانشگاهی برای درمان ناباروری استفاده کنیم.

دکتر غزنوی افزود: خوشبختانه اخیرا جهاددانشگاهی در استان به مقوله درمان ناباروری ورود کرده و ما نیز در این راستا حمایت خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ادامه گفت: مردم استان برای درمان این بیماری به استان های دیگر مراجعه می کنند اما اکنون با ورود جهاددانشگاهی به این عرصه می توان کمک زیادی در کاهش هزینه ها داشته باشیم.

وی همچنین به ایجاد مرکز درمان سرطان پستان در استان توسط جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: در این رابطه نشستی با مسئولین مرتبط با این موضوع از سوی جهاددانشگاهی داشتیم که دانشگاه علوم پزشکی نیز همکاری خود را با جهاد دانشگاهی استان برای راه اندازی این مرکز اعلام کرد.

دکتر غزنوی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: امروز مردم از بحث های پزشکی و سلامت محور استقبال می کنند و لذا باید در حوزه درمان، پیش درمانی و پیشگیری از سرطان، سبک زندگی و تغذیه سالم تلاش کنیم.

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی فصل43


نظر شما :