رییس دانشگاه شیراز:

بخشی از موفقیت‌های نظام حاصل فعالیت‌های جهاددانشگاهی است

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/۵۹
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۹ کد : ۶۰۲۵۲ عمومی تاپ خبر
رییس دانشگاه شیراز با بیان اینکه جهاددانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اشتغال و... گفت: بدون تردید بخشی از دستاورها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته حاصل فعالیت‌های جهادگران جهاددانشگاهی در سراسر کشور بوده است.
بخشی از موفقیت‌های نظام حاصل فعالیت‌های جهاددانشگاهی است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، دکتر محمد مؤذنی رییس دانشگاه شیراز در پاسخ به اینکه تنوع و گستردگی خدمات و فعالیت‌های جهاددانشگاهی به عنوان تجلی‌گاه علم، ایمان و عمل را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت:جهاددانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اشتغال (به‌ویژه در زمینه توسعه مشاغل خانگی)، انتشارات، افکارسنجی و خبرگزاری خدمات ارزنده و شایان توجهی داشته است.

وی افزود: بدون تردید بخشی از دستاوردها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته حاصل فعالیت‌های جهادگران جهاددانشگاهی در سراسر کشور بوده است.

دکتر مؤذنی گفت: مهم‌ترین کار برای استفاده هرچه بیشتر از دستاوردهای جهاددانشگاهی به‌ویژه در حوزه پژوهش کاربردی‌تر شدن پژوهش‌ها در این نهاد از یک طرف و استفاده هر چه بیشتر مدیران و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی از این دستاوردها از سوی دیگر است.

رییس دانشگاه شیراز افزود:‌ به‌کارگیری جوانان به‌ویژه دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها در مجموعه‌های پژوهشی جهاددانشگاهی اعم از پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها، مراکز، موسسات، سازمان‌ها و شرکت‌های تحقیقاتی وابسته به جهاددانشگاهی بهترین روش برای ایجاد روحیه امید و نشاط در جوانان است.

وی همچنین چنین اقدامی را زیباترین جلوه و نماد اعتماد جهاددانشگاهی به جوانان در توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان در اقصی نقاط کشور دانست و بر ضرورت توجه به این موارد تأکید کرد.

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی فصل43


نظر شما :