انتشار کتاب «رشد زیر سایه الگوهای پنهان» در جهاددانشگاهی کردستان

۰۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۲ کد : ۶۰۱۲۴ فرهنگی
کتاب «رشد زیر سایه الگوهای پنهان» نوشته سعید حسنی دوغ آبادی و فرزانه شریعتی در انتشارات جهاددانشگاهی کردستان به چاپ رسید.
انتشار کتاب «رشد زیر سایه الگوهای پنهان» در جهاددانشگاهی کردستان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی کردستان، کتاب «رشد زیر سایه الگوهای پنهان» نوشته  سعید حسنی دوغ آبادی و فرزانه شریعتی در انتشارات جهاددانشگاهی کردستان به چاپ رسید.

چگونه رشد کنیم و باعث تغییرات شویم؟

مطالعات نشان می دهد نقش آفرینی افراد باید در جهت تغییرات نهادی مستمر از قبیل خلق نهادهای فراگیر، انگیزه های اقتصادی قوی تر و آزادی های بیشتر باشد و رشد پایدار را ممکن سازد. در این میان درک نقش دانش، آموزش، فرهنگ، زنان، فناوری، گفت وگوهای دموکراتیک، رقابت نهادی و رسانه ها به نقش آفرینان کمک می کند از این عوامل بهترین بهره را ببرند و نهادها را تغییر دهند. آنها می توانند با توانمندسازی خود در جهت تغییر الگوهای پنهان گامی موثر بردارند و به هدف نهایی یعنی رشد پایدار دست یابند.

کتاب «رشد زیر سایه الگوهای پنهان» در 211 صفحه در قطع رقعی و با قیمت 250 هزار تومان در تیر ماه 1402 توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان کردستان منتشر شده است. علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند با سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان کردستان با شماره تماس 33287517-087 تماس حاصل کنند.


نظر شما :