عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

جهاددانشگاهی می تواند یک مشاورِ خوب و امین برای مجلس و دولت باشد/ لزوم نقش آفرینی این نهاد در تکمیل زنجیره‌های تولید

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/۳۸
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۹ کد : ۶۰۱۰۳ عمومی تاپ خبر
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمادگی مجلس برای هرگونه همکاری با جهاددانشگاهی گفت: این نهاد می تواند یک یار و مشاورِ خوب و امین برای مجلس و دولت باشد و در همین راستا از هیچ همکاری برای کمک به این مجموعه دریغ نمی کنیم.
جهاددانشگاهی می تواند یک مشاورِ خوب و امین برای مجلس و دولت باشد/ لزوم نقش آفرینی این نهاد در تکمیل زنجیره‌های تولید

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالگرد تشکیل جهاددانشگی (16 مرداد) با اشاره به تنوع بالای فعالیت های این نهاد، گفت: جهاددانشگاهی طی چهاردهه فعالیت خود خدمات بی نظیری را در حوزه های مختلف ارائه کرده است.

وی به فعالیت های این نهاد در حوزه های مختلف کشاورزی، پزشکی، نفت و ... اشاره و تصریح کرد: این نهاد نقش موثری در رشد و پرورش شرکت های دانش بنیان داشته و توانسته خدمات و دستاوردهای ارزشمندی را برای کشور به همراه داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم معرفی دستاوردهای جهاددانشگاهی گفت: این نهاد باید اقدامات خود را به شکل گسترده تری در سطح جامعه معرفی کند تا هم امید به جامعه تزریق شده و هم بازاریابی خوبی برای محصولات و دستاوردهای این مجموعه صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا با اشاره به توان و ظرفیت های علمی بالای جهاددانشگاهی، گفت: در شرایط امروز کشور انتظار این است که جهاددانشگاهی به حوزه های اقتصادی ورود کند و به نظر می رسد این نهاد با توان علمی بالای خود بتواند اقدامات ارزشمندی در این حوزه انجام دهد.

وی با تاکید بر لزوم ورود جهاددانشگاهی به حوزه مدیریت نقدینگی کشور گفت: این اطمینان را داریم که جهاددانشگاهی می تواند نقدینگی کشور را مدیریت کند و این کار با توان علمی ای که از این نهاد سراغ داریم شدنی است.

وی افزود: در حال حاضر جایِ جهاددانشگاهی در بورس، در تکمیل زنجیره های تولید و سایر حوزه های اقتصادی به شدت خالی است و باید این نهاد ورود جدی به این حوزه ها داشته باشد.

این نماینده مجلس با قدردانی از زحمات و خدمات جهاددانشگاهی گفت: باتوجه به بدنه جهادی و روحیه انقلابی این نهاد انتظارات از جهاددانشگاهی بالاست و به نظر می رسد از برخی جهات، این نهاد هنوز نسبت به توقعات و انتظاراتی که از آن می رود فاصله دارد.

وی افزود: توقع این است که جهاد دانشگاهی با توانی که دارد یکی از پیشران های توسعه کشور باشد و تحقق این امر نیازمند تقویت حرکت جهادی و انقلابی این نهاد است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا تاکید کرد: قطعا در مجلس آماده هرگونه همکاری با این نهاد هستیم و این انتظار را از مسئولین داریم که یاری گر این نهاد جهادی و انقلابی باشند و به آنها در حل مشکلات کشور بویژه در حوزه اقتصادی کمک کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در خانه ملت گفت: جهاددانشگاهی می تواند یک یار و مشاورِ خوب و امین برای مجلس و دولت باشد و در همین راستا از هیچ همکاری برای کمک به این مجموعه دریغ نمی کنیم.

 

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی فصل43


نظر شما :