بازدید رییس جهاد دانشگاهی ایلام از دفتر خبرگزاری ایرنا در استان

۰۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۸ کد : ۶۰۱۰۲ عمومی
رییس جهاد دانشگاهی ایلام در بازدید از دفتر خبرگزاری ایرنا در استان بر توسعه هم‌افزایی و تعامل بیشتر با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای بهره‌گیری از خدمات و محصولات جهاد دانشگاهی در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم تأکید کرد.
بازدید رییس جهاد دانشگاهی ایلام از دفتر خبرگزاری ایرنا در استان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام، دکتر محمد پاکزاد رییس جهاددانشگاهی ایلام در آستانه چهل و سومین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) در ایلام با عظیم پیرانی، مدیر عامل و خبرنگاران این رسانه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تشریح برنامه‌ها و ظرفیت‌های شبکه جهاددانشگاهی در سراسر کشور بر لزوم هم‌افزایی و تعامل بیشتر همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای بهره‌گیری از خدمات و محصولات جهاد دانشگاهی در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم استان تأکید کرد.

رییس جهاد دانشگاهی واحد ایلام با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان و مرز بین‌المللی مهران این منطقه را بستری مناسب برای معرفی و عرضه محصولات و خدمات جهاد دانشگاهی در زمینه‌های مختلف معرفی نمود و آمادگی این نهاد را برای همکاری با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک اعلام کرد.

گفتنی است، مشروح این گزارش در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) در لینک https://irna.ir/xjN34F قابل مشاهده است.


نظر شما :