نماینده مردم خاش در مجلس:

توسعه علمی جهاددانشگاهی در استان سیستان و بلوچستان مشهود است/نقش ویژه این نهاد در ترویج فرهنگ دانش‌بنیانی کشور

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/۳۵
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۳ کد : ۶۰۰۸۹ عمومی تاپ خبر
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که توسعه علمی جهاددانشگاهی در استان سیستان و بلوچستان کاملا مشهود است، اظهار کرد: این نهاد با انجام فعالیت‌های شاخص علمی، فناورانه و فرهنگی بیشترین سهم را در ایجاد خودباوری جوانان و همچنین ترویج فرهنگ دانش‌بنیانی در کشور دارد.
توسعه علمی جهاددانشگاهی در استان سیستان و بلوچستان مشهود است/نقش ویژه این نهاد در ترویج فرهنگ دانش‌بنیانی کشور

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی افزود: جهاددانشگاهی در زمینه‌ها مختلف همچون حوزه پزشکی و سلول‌های بنیادی فعالیت‌هایی خوبی در استان داشته که باید در این زمینه برنامه‌ریزی بیشتری انجام دهد.

نماینده خاش در ادامه بیان کرد: جهاددانشگاهی با انجام فعالیت‌های شاخص علمی، فناورانه و فرهنگی بیشترین سهم را در ایجاد خودباوری جوانان و همچنین ترویج فرهنگ دانش‌بنیانی در کشور دارد.

حسین زهی سرمایه‌گذاری جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان را در مباحث آموزشی و فرهنگی قابل‌تحسین عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های نیاز جامعه در مباحث اشتغال و کارآفرینی نکته بارز این نهاد در استان است.

وی تاکید کرد: تکیه‌بر ایمان و خودباوری میان نسل جوان می‌تواند کشور را از چالش‌های زیاد بر حذر کند.

حسین زهی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی یکی از نهادهایی است که تلاش داشته فرهنگ جهادی را به عرصه علم و دانشگاه وارد کند و با داشتن روحیه جهادی و فرهنگی تاکنون موفق و خوب عمل کرده است.

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی فصل43


نظر شما :