توسط پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی؛

رویداد علمی«محرم در آینه آیین ها» برگزار می‌شود

۰۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۸ کد : ۵۹۹۷۲ فرهنگی تاپ خبر
با فرا رسیدن ماه محرم، پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی رویداد علمی«محرم در آینه آیین ها» را در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌کند.
رویداد علمی«محرم در آینه آیین ها» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی، رویداد علمی«محرم در آینه آیین ها» روز چهارشنبه 4 مرداد ماه  با حضور و سخنرانی دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو، دبیر شورای هنر و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر هوشنگ جاوید پژوهشگر موسیقی نواحی و آیینی، دکتر سهیل محمودی پژوهشگر و نویسنده با محورهای "سیر تحول مرثیه خانی و مرثیه سرایی در ایران"، "محرم و گردشگری آئینی" ، "آیین های محرم در محافل و مجالس تهران" در سالن همایش های دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود.

در این رویداد ابعاد و ظرفیت های فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی واقعه بزرگ تاریخی کربلا و بحث هنر و ارتباط آیین های هنری با این واقعه مورد توجه قرار می‌گیرد.

همچنین سخنرانان در این رویداد علمی سعی دارند تا از زوایایی مختلف هنری ، این اتفاق مهم تاریخی را به نسل حاضر معرفی کنند.

رویداد محرم آینه آیین ها روز چهارشنبه 4 مردادماه ساعت 10-12 در سالن همایش های بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری های  نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار می شود و از اصحاب فرهنگ و هنر و اساتید و دانشجویان برای شرکت در این مراسم مراسم دعوت شده است.
 


نظر شما :