رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

جهاددانشگاهی بازوی علمی قدرتمند برای کشور است/ مسئولان حل مشکلات خود را به این نهاد سفارش دهند

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/۲۰
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۹ کد : ۵۹۹۲۶ عمومی تاپ خبر
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که جهاددانشگاهی یک بازوی علمی قدرتمند برای کشور است، گفت: مسئولان حل مشکلات خود را به این نهاد سفارش دهند.
جهاددانشگاهی بازوی علمی قدرتمند برای کشور است/ مسئولان حل مشکلات خود را به این نهاد سفارش دهند

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته و یکی از افتخارات جمهوری اسلامی به معنای واقعی جهاددانشگاهی است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: اساتید و نخبگان زیادی در جهاددانشگاهی در حال فعالیت هستند که این اقدامات علمی کم‌نظیر است و می‌تواند بسیاری از مشکلات ما را در زمینه‌های مختلف برطرف کند.

دکتر شهریاری در ادامه با اشاره به توفیقات خوب جهاددانشگاهی در سیستان و بلوچستان افزود: ایجاد مرکز درمان سرطان پستان در سیستان و بلوچستان از الزامات بخش بهداشت و درمان استان است و راه‌اندازی این مرکز توسط جهاددانشگاهی باعث جلوگیری مراجعه مردم به دیگر مناطق کشور جهت درمان این بیماری می‌شود.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه پزشکی گفت: در این حوزه از جمله در زمینه سلول‌های بنیادین، درمان ناباروری، درمان سرطان‌ها و تولیدات تجهیزات دارویی و پزشکی اقدامات زیادی انجام‌ شده است و به نظر من در این حوزه توانمندی‌های بسیاری وجود دارد، اما متأسفانه مسئولان توجهی به این ظرفیت‌ها نمی‌کنند؛ این در حالیست که مسئولان می‌توانند حل بسیاری از مشکلات خود را به جهاددانشگاهی سفارش دهند و این توانایی در جهاددانشگاهی وجود دارد اما شرط آن این است که ما به معنای واقعی به این موضوع باور داشته باشیم.

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی فصل43


نظر شما :