نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی کردستان با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد

۳۱ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۹ کد : ۵۹۸۶۰ عمومی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ضمن تقدیر از فعالیت‌های جهاددانشگاهی گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در جهاددانشگاهی، امیدواریم فعالیت‌های مشترکی را به ویژه در زمینه افزایش سلامت و رفاه اجتماعی در سطح استان کردستان به انجام برسانیم.
نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی کردستان با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان، پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در دیدار با رییس جهاددانشگاهی استان با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در حوزه های مختلف گفت: در واقع هدف جمعیت هلال احمر، فعالیت‌های انسان دوستانه در راستای کاهش آلام بشری است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان کردستان در راستای اهداف بشر دوستانه، از طریق پرداخت وام‌های بلاعوض به افراد نیازمندی که درگیر بیماری‌های صعب العلاج بوده و توانایی تأمین هزینه‌های درمان را نداشته‌اند، توانسته بخشی از مشکلات آنان را مرتفع کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ضمن تقدیر از فعالیت‌های جهاددانشگاهی گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی و پژوهشی، امیدواریم فعالیت‌های مشترکی را به ویژه در زمینه افزایش سلامت و رفاه اجتماعی در سطح استان کردستان به انجام برسانیم.

وی با اشاره به نظرسنجی که در مورد فعالیت ‌های مراکز واکسیناسیون جمعیت هلال احمر در دوران کرونا توسط مرکز افکارسنجی ایسپا انجام گرفت، نتایج این طرح را مفید و راهشگا دانست.

جلالی پژوهشگاه رویان را از افتخارات جهاددانشگاهی ذکر و اظهار کرد: جهاددانشگاهی در سطح استان باید برنامه‌هایی را در جهت ارایه خدمات بهتر به ویژه در حوزه آموزش و سلامت ارایه کند.

در این دیدار اکبر اسدی رییس جهاددانشگاهی کردستان گفت: فعالیت‌های بشردوستانه محور اصلی فعالیت‌های جمعیت هلال احمر است و در مواقع بروز بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه همواره جمعیت هلال احمر حضوری فعال و قابل تقدیر داشته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های مختلف جهاددانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اظهار امیدواری کرد که جهاددانشگاهی و جمعیت هلال احمر بتوانند در قالب تفاهم‌نامه‌های همکاری، فعالیت‌های مشترکی را در بخش‌های مختلف داشته باشند.

 اسدی یادآور شد: جهاددانشگاهی این پتانسیل را دارد که در راستای فعالیت‌های انسان دوستانه با مشارکت جمعیت هلال احمر، برنامه‌هایی را جهت ارتقای کیفیت و اثربخشی خدمات بشر دوستانه به افراد نیازمند در جامعه ارایه کند.


نظر شما :