رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل:

جهاددانشگاهی با اعتماد به جوانان دارای جایگاه موثری در جامعه است

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/۱۲
۲۸ تیر ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۷ کد : ۵۹۷۹۸ عمومی تاپ خبر
رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: جهاددانشگاهی در کنار سایر مراکز علمی به جهت مواجهه با جوانان توانسته است نقش عمده ای در اعتماد به جوانان داشته باشد.
جهاددانشگاهی با اعتماد به جوانان دارای جایگاه موثری در جامعه است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل، فرشید سلیمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه در سال های گذشته دانشگاه آزاد استان با جهاددانشگاهی همکاری های مستمری داشته است، افزود: در جلساتی مقرر شد در زمینه گیاهان دارویی و طب سنتی و درمان دیابت همکاری داشته باشیم.

وی عملکرد این واحد انقلابی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: جهاددانشگاهی از قدرت مانور بسیاری برخوردار است و در اکثر زمینه ها می تواند ورود کند.

سلیمی از فعالیت جهاددانشگاهی با همکاری اساتید دانشگاه های استان در زمینه گیاهان دارویی در مغان خبر داد و بیان کرد: جهاددانشگاهی در برگزاری دوره های توانمندی و کلاس های آموزشی موثر عمل می کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اظهار کرد: جهاددانشگاهی در کنار سایر مراکز علمی به جهت مواجهه با جوانان توانسته است نقش عمده ای در اعتماد به جوانان داشته باشد.

سلیمی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی با اقدامات تاثیرگذار در حوزه های آموزشی و پژوهشی و اطلاع‌رسانی کارکرد مناسبی در استان اردبیل داشته است.

وی در پایان گفت: جهاددانشگاهی استان به عنوان یک نهاد انقلابی می تواند با ظرفیت های خود الگوسازی شایسته ای برای جوانان ارایه دهد.

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی فصل43


نظر شما :