در آستانه چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد انجام گرفت؛

بازدید رییس جهاددانشگاهی از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/۱۰
۲۷ تیر ۱۴۰۲ | ۱۷:۲۱ کد : ۵۹۷۴۸ عمومی تاپ خبر
رییس جهاددانشگاهی در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) به تشریح برنامه‌های آینده جهاددانشگاهی پرداخت و مهم‌ترین مأموریت این نهاد را حل مشکلات بر زمین‌مانده کشور دانست.
بازدید رییس جهاددانشگاهی از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در آستانه چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس این نهاد با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) با دکتر علی نادری مدیرعامل این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

رییس جهاددانشگاهی همچنین طی بازدید از تحریریه ایرنا با خبرنگاران این رسانه پیرامون آخرین برنامه‌های جهاددانشگاهی به گفت‌وگو نشست.





دکتر مسلمی نائینی در این بازدید ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین( ع) و یاران مخلص و جان‌برکف آن حضرت، به دستاوردها و روند تشکل جهاددانشگاهی اشاره کرد و یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های این نهاد را حل مشکلات بر زمین‌مانده کشور دانست.

کادرسازی و نخبه پروری، نحوه تجاری‌سازی فناوری‌ها، همکاری با بخش خصوصی و تشریح مأموریت‌های جدید واگذارشده به این نهاد در برنامه هفتم توسعه ازجمله مسائل مطرح‌شده توسط رییس جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگاران خبرگزاری ایرنا بود که مشروح این گفت‌وگو در روزهای آینده از طریق این خبرگزاری منتشر می‌شود.

گفتنی است، چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد امسال با شعار «جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ باایمان، امید و اعتماد به جوانان» برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی فصل43 دکتر مسلمی نائینی


نظر شما :