برگزاری نشست مشترک سرپرست جهاددانشگاهی لرستان با مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری

۲۴ تیر ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۰ کد : ۵۹۵۰۴ آموزش و کارآفرینی
دکتر فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاددانشگاهی لرستان با حمزه مویدی‌نژاد، مدیرکل امور روستایی استانداری لرستان دیدار و زمینه‌های همکاری مشترک فی‌مابین بررسی شد.
برگزاری نشست مشترک سرپرست جهاددانشگاهی لرستان با مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان؛ دکتر فرهاد فرامرزیان نشست مشترک سرپرست جهاددانشگاهی لرستان با مهندس حمزه مویدی‌نژاد، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری لرستان، برگزار شد.

دکتر فرهاد فرامرزیان در این نشست با اشاره به وجود زمینه‌های همکاری مشترک بین دو دستگاه گفت: جهاددانشگاهی لرستان با رصد نیازهای آموزشی، آمادگی لازم برای برگزاری دوره‌های مورد نیاز دهیاران را دارد.

وی با اشاره به توانایی‌های معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی برای اجرای طرح‌های پژوهشی حوزه دهیاران و روستاها گفت: وجود شرکت‌های دانش‌بنیان در مرکز رشد نیز می‌تواند از حوزه‌های کاری مشترک با امور روستایی و شوراهای استانداری لرستان باشد.

مهندس حمزه مویدی‌نژاد، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری لرستان در این دیدار با اشاره به ارتباط قوی و سابقه برگزاری طرح‌های مشترک با جهاددانشگاهی استان گفت: در فاز نخست دوره‌های آموزشی جهت ارتقای دانش شغلی و حرفه‌ای دهیاران به جهاددانشگاهی واگذار می‌شود.

وی با اشاره به این که سال گذشته‌ دوره‌های آموزشی دهیاران در ۴۰ هزار ساعت به جهاددانشگاهی واگذار شد، اظهار کرد: امسال نیز این دوره‌های آموزشی به جهاددانشگاهی واگذار می‌شود.

مویدی‌‌نژاد همچنین برای واگذاری طراحی سامانه جامع توسعه روستایی لرستان با هدف الکترونیکی شدن فعالیت‌های مربوط به روستا‌ها به جهاددانشگاهی قول مساعد داد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی لرستان


نظر شما :