نشست معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی با مدیران مجتمع تحقیقاتی شهدای این نهاد

۲۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۸ کد : ۵۹۴۶۱ تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی و مدیران کل این معاونت از مجتمع تحقیقاتی جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز بازدید کردند و طی یک نشست از نزدیک مسائل، مشکلات و چالش های مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز را مورد بررسی قرار دادند.
نشست معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی با مدیران مجتمع تحقیقاتی شهدای این نهاد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، در این بازدید که برخی از مدیران کل معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی حضور داشتند، مسائل، مشکلات و چالش های مجتمع تحقیقاتی جهاد دانشگاهی با حضور مهندس مهدی عباسی رییس و مدیران پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، طرح شد.

براساس این گزارش در این نشست ، مسائل مربوط به توسعه زیرساخت، توسعه فضای فیزیکی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، مشکلات حوزه منابع انسانی و کارکنان، نوسانات آب و برق و نیز برخی اهداف و ماموریت های این مجموعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر"سید رضی آقا سیدی" معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی ضمن شنیدن مسائل مختلف که از سوی مدیران پارک علم و فناوری البرز مطرح شد بر حل و رفع این مشکلات تاکید کرد.

گفتنی است پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی در حال حاضر بیش از ۱۱۰ شرکت دانش بنیان و فناور دارد که در زمینه ها و بخش های مختلف به رفع نیاز های داخلی و بین المللی کشورمان کمک و ارائه خدمت می کنند.

کلید واژه ها: علم فناوری البرز جهاددانشگاهی


نظر شما :