سرپرست جهاددانشگاهی هرمزگان خواستار شد:

راه‌اندازی دفاتر جهاددانشگاهی در هرمزگان با کمک دانشگاه پیام نور

۱۷ تیر ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۱ کد : ۵۹۲۲۱ آموزش و کارآفرینی
سرپرست جهاددانشگاهی استان هرمزگان گفت: می‌توان با همکاری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاه پیام نور استان مراکز جهاددانشگاهی را در شهرستان‌های استان راه‌اندازی و فعال کرد.
راه‌اندازی دفاتر جهاددانشگاهی در هرمزگان با کمک دانشگاه پیام نور

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هرمزگان؛ دکتر احمد زاهری ۱۷ تیرماه در نشست با دکتر منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، افزود: جهاددانشگاهی استان خواهان همکاری و حمایت تمامی دستگاه‌ها و نهادهای استان به ویژه دانشگاه پیام نور است زیرا این دانشگاه با توجه به ظرفیت خوبی که در شهرستان‌های هرمزگان دارد می‌تواند در راه‌اندازی و فعال سازی دفاتر جهاددانشگاهی در سایر شهرستان‌ها جهت ارائه خدمات به هم استانی‌ها ما را یاری کند.

وی با اشاره به تاکیدات استاندار هرمزگان در خصوص ایجاد فضا جهت کسب و کار و اشتغال جوانان، اضافه کرد: جهاد دانشگاهی هرمزگان جهت رسیدن به اهداف ارائه شده از سوی عالی ترین مقام اجرایی استان توسعه فرهنگ کارآفرینی و اشتغال را در اولویت برنامه خود قرار داده است.

زاهری تصریح کرد: به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی و اشتغال در واحد جهاددانشگاهی استان هرمزگان با توجه به اینکه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مقرر کرده مدارک آموزشی و مهارتی کوتاه‌مدت صادره توسط جهاددانشگاهی برای صدور مجوز راه‌اندازی مشاغل و معرفی متقاضیان با بانک بابت اخذ تسهیلات مورد تایید است، دوره های آموزشی مورد نیاز استان شناسایی و برگزار کند.

دکتر منصور فرهادی، رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان نیز در این نشست گفت: دانشگاه پیام نور هرمزگان تا زمانی که دکتر زاهری رئیس جهاددانشگاهی استان است، در تمامی زمینه ها این واحد را همکاری خواهد کرد.

وی با استقبال از خواسته سرپرست جهاددانشگاهی استان جهت راه اندازی دفاتر جهاددانشگاهی استان در فضاهای آموزشی دانشگاه پیام نور هرمزگان در شهرستان‌های استان، افزود: جهاد دانشگاهی ظرفیت خوبی جهت ارائه خدمات آموزشی به مردم دارد و دانشگاه پیام نور در این زمینه با جهاد دانشگاهی همکاری لازم را خواهد کرد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی هرمزگان


نظر شما :