رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی:
روابط عمومی خط مقدم و پیشانی سازمان است/ تولید اخبار؛ نقطه قوت روابط عمومی
به گزارش روابطعمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رییس جهاددانشگاهی استان در نشست شورای روابط عمومی این نهاد با اشاره به فعالیت 6 ماهه وی در زمان تصدی ریاست این واحد، به بررسی نقاط قوت و ضعف و شفاف سازی فعالیت حوزه های مختلف جهاددانشگاهی پرداخت.
وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد فعالیت حوزه روابط عمومی و ریاست این واحد سازمانی، اظهارکرد: روابط عمومی خط مقدم و پیشانی سازمان است.
مرادی با اشاره به تنوع بالا و گسترش فعالیت حوزه روابط عمومی، خاطرنشان کرد: با توجه به کار تخصصی، با کمبود نیروی انسانی در این حوزه مواجه ایم.
وی بر لزوم ایجاد فضای نقدپذیری توسط روابط عمومی در تمامی حوزه این سازمان تاکید کرد و افزود: نگاه نقادانه باید با دیدگاه فرهنگی و منصفانه و در راستای رشد و ارتقاء سازمان انجام شود.
رئیس جهاددانشگاهی استان در ادامه تولید اخبار و پوشش رویدادهای جهاددانشگاهی را نقطه قوت روابط عمومی این واحد سازمانی عنوان کرد و گفت: فعالیت های این نهاد باید در فضاهای مجازی گسترش یابد.
این مقام مسوول بر گسترش تبلیغات فعالیت و ظرفیت های جهاددانشگاهی استان جهت شناسایی و آشنایی مدیران و مردم توسط حوزه روابط عمومی تاکید کرد.
در این نشست حقدادی مدیر روابط عمومی، میرزایی مسوول دفتر ریاست و آل یاسین کارشناس برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی این حوزه به بیان نقطه نظرات خود در خصوص انجام هرچه بهتر فعالیت های جهاددانشگاهی پرداختند.
نظر شما :